Gå til innhold

Bhatti: Har som mål å endre norsk lov til Sharia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Mrs. Wallace

5

• Dorthe

2

• Sjalala

1

Mest aktive i denne tråden

Synes du det er rett at denne mannen skal få stå å si at han il innføre sharialover i Norge? Vil du ha sharialover i Norge?

''Vil du ha sharialover i Norge?''

Nei, men det vil tydeligvis du, for om du når frem med dine holdninger, så er vi jo nærmere sharialover enn noen gang (ingen ytringsfrihet).

Eller kanskje du mener at ytringsfriheten kun bør gjelde etniske nordmenn, og helst bare de som er enig med deg?

Jeg kjenner mange hyggelig muslimer men endel av dem er ganske ekstreme i sine meninger :)

Enig, men det er en fundamental (*host* - sorry, kunne ikke dy meg! ;-) ) forskjell mellom å være ekstrem/fundamentalist, og å være voldelig.

Det er mange jeg regner som fundamentalistiske, men de er ikke voldelige.

Med vennlig hilsen

Hva er verst av epler og bananer?

Plumbo stod på en prismottakelse, og brukte tilsteldningen til å komme med rasistiske ytringer. Ikke grove, men upassende.

Bhatti sier sin mening om hvordan lovene i landet skal være. Vi kan være, og jeg er, rasende uenig med ham, men han har Grunnlovens rett til å si og mene det han gjør.

Så saken er den: det er DU som er den udemokratiske her. Det er du og Bhatti som vil avskaffe ytringsfriheten.

En skam for begge dere to!

Hvem av dem er verst.....he he.

Svar ønskes;-)

Enig, men det er en fundamental (*host* - sorry, kunne ikke dy meg! ;-) ) forskjell mellom å være ekstrem/fundamentalist, og å være voldelig.

Det er mange jeg regner som fundamentalistiske, men de er ikke voldelige.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke ekstremister i min omgangskrets, hverken muslimer eller andre livssyn.

Jeg kjenner mange muslimer og er like mye enig og uenig med dem som andre.

Hva er verst av epler og bananer?

Plumbo stod på en prismottakelse, og brukte tilsteldningen til å komme med rasistiske ytringer. Ikke grove, men upassende.

Bhatti sier sin mening om hvordan lovene i landet skal være. Vi kan være, og jeg er, rasende uenig med ham, men han har Grunnlovens rett til å si og mene det han gjør.

Så saken er den: det er DU som er den udemokratiske her. Det er du og Bhatti som vil avskaffe ytringsfriheten.

En skam for begge dere to!

''til å komme med rasistiske ytringer.''

Det gjorde han ikke. Det er bare du, og et par andre pk-nek, som mener dette var rasistisk. Dette var bare en dum spøk.

Annonse

Synes du det er rett at denne mannen skal få stå å si at han il innføre sharialover i Norge? Vil du ha sharialover i Norge?

Svar på spørsmål 1: Ja jeg støtter ytringsfrihet.

Svar på spørsmål 2: Nei jeg støtter ikke sharialover.

Ser du forskjellen?

''til å komme med rasistiske ytringer.''

Det gjorde han ikke. Det er bare du, og et par andre pk-nek, som mener dette var rasistisk. Dette var bare en dum spøk.

Det er ganske mange og ikke bare tre stykker som mener at dette var en rasistisk spøk. Rasisktisk spøk er selfølgelig dumt.

Jeg har ikke ekstremister i min omgangskrets, hverken muslimer eller andre livssyn.

Jeg kjenner mange muslimer og er like mye enig og uenig med dem som andre.

Hei,

Jeg har en del kristne fundamentalister som venner, inkl. folk som ikke tror på evolusjonsteorien, osv osv.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Jeg har en del kristne fundamentalister som venner, inkl. folk som ikke tror på evolusjonsteorien, osv osv.

Med vennlig hilsen

Jeg kjenner kristne og muslimske fundamentalister selvom de ikke er venner av meg. De muslimske plager meg ikke mer enn andre fundamentalister.

Jo, ytringsfriheten er begrenset av Straffeloven i Norge.

Sjekk §100 i Grunnloven.

Med vennlig hilsen

Bhatti gjorde ikke noe straffbart. Han ytret meninger som ytterst få er enige i. Det er lov å stå alene med en mening uansett hvor dum den er.

Det er ikke straffbart å foreslå at Siv Jensen kan flytte til et annet land. Kunne tenkt meg det selv;-)

Selvfølgelig har han rett til å si det. Heldigvis er det nesten ingen som er enige med ham, men han har like fullt rett til å si det.

Akkurat som jeg har rett til å både si og skrive at jeg har lyst til at Norge skal være et diktatur med meg som enehersker. Eller at Østfold bør få bli en selvstendig republikk. Eller at jeg synes hester skal få stemmerett, at det bør være lov å gifte seg med marsvinet sitt, eller at det bør være fengselsstraff for å bruke crocs.

Det er ikke nødvendigvis fornuftige eller smarte ytringer, men de er tillatt.

Hm. Jeg synes godt Østfold kan få være egen republikk! Med Rune Rudberg som statsminister, og alle må gå i crocs der!

*Stemmer på Mrs. Wallace*

:0D

Hm. Jeg synes godt Østfold kan få være egen republikk! Med Rune Rudberg som statsminister, og alle må gå i crocs der!

*Stemmer på Mrs. Wallace*

:0D

Yay!

Og så kan Rune Rudberg gifte seg med marsvinet sitt, som blir presidentfrue. Alt vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...