Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rosento
Skrevet

Ja selvsagt er det vannpumpa, den tenkte jeg ikke på i farten, men det er lett å høre hvor lyden kommer i fra så lenge det er den. De kunne bare ha satt en skrutrekker på forskjellige komponenter og satt skaftet i øre så kan det lett plukkes ut hva som er galt. Jeg bruker den metoden ganske ofte.

Jeg syntes det var veldig rart at det skulle være rådelager på en bil som ikke har gått lenger, det burde heller ikke være kamaksel.

Vannpumpa er med hele tiden så den kan selvsasgt bli slitt. Det er lageret i pumpa som bråker.

Ikke så altfor mye jobb å skifte verken vannpumpa eller registerrema på disse bilene.

Godt det ikke var noe mer ille enn som så, du kommer til å få en helt ny bil lydmessig etter at den blir skiftet:-)

Jeg er så glad for at fant feilen så enkelt, med tanke på det "surrehue" på andre verkstedet som kunne kostet meg svært mye penger :)

Jeg dro innom etter avtale, jeg ventet ett kvarter og i løpet av det kvarteret var feilen funnet. Eller han visste det med en gang han hørte lyden som han sa, men ville jo sjekke om det kunne være andre ting i tillegg. Jeg skiftet reim for noen år tilbake og da skulle visstnok denne vannpumpe også vært byttet. Det fikk ikke jeg noen beskjed om,

Jeg fikk ikke kjøre bilen, så de tok den inn med en gang. Både reim og pumpe på lager og bilen er klar mandag. Jeg betaler med glede, vel - alt er relativt. Men jeg så for meg mange tusen lapper hagle her. I og med at jeg ikke kjøre bilen, så kjørte de meg hjem :) Snakk om service.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Katt-ja

6

• Axcia

6

• jubalong70

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hihi... Har ikke kjøpt selv, men har tatt vare på det jeg har fått.

Og er det snakk om å ha ei egen verktøykasse inne i huset, med verktøy som mannen ikke vil bruke, så ville jeg nok vurdert å gå så drastisk til verks.... For det finnes ikke noe mer irriterende enn å ikke finne det verktøyet man har bruk for.... :-)

Jeg har aldri delt verktøykasse med noen, så du kjenner sikkert til dette problemet bedre enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...