Gjest HHP58 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg elsker den stille,kalde svarte natten.Kommer meg aldri i seng før kl 3.00 og pleier å stå opp i 11-13 tida.En morgen la jeg meg kl 6.00 eller 6.30.Våknet 12.45 og måtte sove fra ca 15-16 pga underskudd på søvn.(6,45 t) Har også den dumme uvanen at jeg spiser for mye på kvelden slik at jeg blir trøtt og sover fra kl 21-21.30 Når man er for syk til å jobbe er det ikke noe problem.Jeg har nå kranglet med NAV i snart 5 år for å få lov til å jobbe på en attføringsbedrift 50%.De er motvillige,og kan synes bare å prioritere de som er kort eller lang tids sykemeldte for mindre plager. Har man ført havnet i "systemet" og har en psykdom,er det vanskelig å komme tilbake.Føler meg nesten tvunget til å rømme til ett trygt,varmt sted uten vinter.Kanskje Spania eller Italia? Med litt igjen av arven kan jeg kjøpe noe til 1 mill og bare låne 300 000 nok.En liten Fiat eller Seat får jeg sikkert råd til og kanskje en moped på varme dager? Man blir ganske filosofisk slike netter når man har sovet sine 8+ timer og har fått i seg dagens mat rasjoner.Man har lest halve "rasjonen" av Karl Ove sin første bok,og undres på hvordan han taklet dette med å ikke kunne si r.Det er nå første nyttårsdag og han er ca 15 år.Blir vel en 2-3 sider i 3 tida? Liker du natta,eller liker du senga enda bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375160-er-du-nattugle-du-som-ikke-jobber/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.