Gå til innhold

Hvilken chips liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gryntgrynt

Da må du kjøpe Kims heller neste gang. Den er mye bedre, og mindre melete.

Mulig jeg har smakt den også. Jeg er ingen stor fan av chips og det er kanskje like greit å ikke prøve ut til man finner en type man kanskje blir helt hekta på :)

Annonse

Gjest luftslott

Hvor kjøper du den?

Vi for vår del får sendt det fra slekt i England, det koster jo ikke akkurat mye i frakt når det veier så lite. Men om man bor i en storby burde man vel kunne finne det i kiosker eller butikker? Ellers er vi flinke til å kjøpe med oss når vi er i utlandet selv.

Pringles er ikke chips, det er fritert potetmos. Oljen som potetgullet/chipsen friteres i er byttet ut, slik at smaken er forandret, jeg vil si til det verre. Kims pleide å være for salt, den er ikke så salt lenger, mens retro-potetgullet til Maarud er fryktelig salt. Sørlandschips ol er hardt som stein.

Det eneste potetgullet som er verdt å kjøpe, er Maaruds Salt&Vinegar, og det er nær sagt umulig å få tak i.

Sørlandschips - uten tvil :-) Helst den grønne med crème fraiche eller den rød med spansk paprika.

Liker også Maarud sin salt og pepper - lilla pose - den smaker St- Hans og barndomsminner :-)

Pringles har jeg faktisk spist i dag. Godt det og, men kan ikke måle seg med de over - etter min smak.

''Sørlandschips - uten tvil :-) ''

* Bombe * ;-)

Sørlandschips - uten tvil :-) Helst den grønne med crème fraiche eller den rød med spansk paprika.

Liker også Maarud sin salt og pepper - lilla pose - den smaker St- Hans og barndomsminner :-)

Pringles har jeg faktisk spist i dag. Godt det og, men kan ikke måle seg med de over - etter min smak.

''Sørlandschips - uten tvil :-)''

Nå er det lenge siden jeg smakte Sørlandschips, men jeg likte ikke konsistensen på dem, mener å huske at de var så harde i forhold til andre chips.

Annonse

''Sørlandschips - uten tvil :-)''

Nå er det lenge siden jeg smakte Sørlandschips, men jeg likte ikke konsistensen på dem, mener å huske at de var så harde i forhold til andre chips.

Ja, de er veldig sprø, og er litt tykkere enn annen chips, så da blir de litt harde.

Jeg liker dem veldig godt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...