Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes han er en stut dersom han virkelig gjennomfører dette og nok en gang uten de nødvendige tillatelser.

Og det som sto i den artikkelen jeg leste (husker ikke hvor det var, mulig det er den du linker til) om at han overlevde ulykken med Berserk er jo bare tull - han var jo ikke ombord!

Jeg synes han er en stut dersom han virkelig gjennomfører dette og nok en gang uten de nødvendige tillatelser.

Og det som sto i den artikkelen jeg leste (husker ikke hvor det var, mulig det er den du linker til) om at han overlevde ulykken med Berserk er jo bare tull - han var jo ikke ombord!

Enig.

Det er en serie på tv med den passende tittelen "Ein idiot på tur". Han slapp tydeligvis for lett unna ansvar og straff sist. Kronisk lovbryter, som driter i reglene.

Han har bestemt seg for å dø i ishavet. Og tror kanskje at han får heltestatus av det.

Det beste hadde vært om myndighetene i det landet han krenker lovene til putter han i fengsel noen år. Så kan han sitte der og skrive bok mens han sutrer til Støre om å komme hjem. :0)

Han har bestemt seg for å dø i ishavet. Og tror kanskje at han får heltestatus av det.

Det beste hadde vært om myndighetene i det landet han krenker lovene til putter han i fengsel noen år. Så kan han sitte der og skrive bok mens han sutrer til Støre om å komme hjem. :0)

*hehe* ;-)

''Det beste hadde vært om myndighetene i det landet han krenker lovene til putter han i fengsel noen år. Så kan han sitte der og skrive bok mens han sutrer til Støre om å komme hjem. :0)''

En svært interessant teori. Jeg støtter den.

Annonse

Enig. Stemmer for en sånn ekspedisjonsslutt:)

Jeg syns Jarles ekspedisjoner er spennende. Ja, han gjør uortodokse og ulovlige ting. Likevel syns jeg han er en sympatisk eventyrer.

Denne turen tror jeg dreier seg mer om å få en slags avslutning og respekt for kameratene, enn å massere hans store ego.

Jeg syns Jarles ekspedisjoner er spennende. Ja, han gjør uortodokse og ulovlige ting. Likevel syns jeg han er en sympatisk eventyrer.

Denne turen tror jeg dreier seg mer om å få en slags avslutning og respekt for kameratene, enn å massere hans store ego.

''Denne turen tror jeg dreier seg mer om å få en slags avslutning og respekt for kameratene, enn å massere hans store ego.''

Det tror jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...