Gå til innhold

Hvis ei venninne er utro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sagt at jeg ikke synes noe om det og spurt hva hun hadde følt om hennes mann hadde gjort det samme mot henne.

Hadde en gang en venninne, vi hadde sklidd en del fra hverandre da, som ringte meg og lurte på om det var greit om hun sa til mannen sin at hun var hos meg en kveld (og natt?) for det var en kar hun gjerne ville treffe for å se om det var noen følelser mellom dem, altså bak ryggen på mannen sin. Jeg sa nei, det var ikke aktuelt.

Annonse

Gjest luftslott

Har vært der, med ei venninne som bare "bytta" mann uten å tenke på at den hun vraka og den hun bytta til var kompiser. Hun holdt på å ødelegge hele vennegjengen, og såra begge de to gutta ganske grovt. Hun hoppa til køys med den nye på nachspiel rett etter at hennes samboer dro derfra, overnatta der, og dro hjem morgenen etter for å bryte opp. Midt i alt kaoset mens vi prøvde å lappe sammen vennegjengen min kom hun til meg for å snakke, og forventet faktisk å få trøst. Hun fikk veldig lite sympati fra meg for å si det sånn!

Hører også med til historien at hun beholdt han hun bytta til helt til han hadde hjulpet henne å betale ned studielånet hennes. Avtalen var nemlig at de sammen skulle betale hennes først, så hans. Men så snart lånet var nedbetalt, ble også han bytta ut. Møkkakjerring.

Har vært der, med ei venninne som bare "bytta" mann uten å tenke på at den hun vraka og den hun bytta til var kompiser. Hun holdt på å ødelegge hele vennegjengen, og såra begge de to gutta ganske grovt. Hun hoppa til køys med den nye på nachspiel rett etter at hennes samboer dro derfra, overnatta der, og dro hjem morgenen etter for å bryte opp. Midt i alt kaoset mens vi prøvde å lappe sammen vennegjengen min kom hun til meg for å snakke, og forventet faktisk å få trøst. Hun fikk veldig lite sympati fra meg for å si det sånn!

Hører også med til historien at hun beholdt han hun bytta til helt til han hadde hjulpet henne å betale ned studielånet hennes. Avtalen var nemlig at de sammen skulle betale hennes først, så hans. Men så snart lånet var nedbetalt, ble også han bytta ut. Møkkakjerring.

''Hører også med til historien at hun beholdt han hun bytta til helt til han hadde hjulpet henne å betale ned studielånet hennes. Avtalen var nemlig at de sammen skulle betale hennes først, så hans. Men så snart lånet var nedbetalt, ble også han bytta ut. Møkkakjerring.''

For ei hurpe! På den annen side er man rimelig dum dersom man går med på å betale ned på en annens lån mot at vedkommende "lover" å være med å betale på ditt, _etterpå_...

Gjest luftslott

''Hører også med til historien at hun beholdt han hun bytta til helt til han hadde hjulpet henne å betale ned studielånet hennes. Avtalen var nemlig at de sammen skulle betale hennes først, så hans. Men så snart lånet var nedbetalt, ble også han bytta ut. Møkkakjerring.''

For ei hurpe! På den annen side er man rimelig dum dersom man går med på å betale ned på en annens lån mot at vedkommende "lover" å være med å betale på ditt, _etterpå_...

I dette tilfellet mer uerfaren enn dum, han hadde aldri hatt noe langvarig forhold før og var derfor veldig lett å lede. Har aldri sett noen som passet bedre til uttrykket "pussywhipped"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...