Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere tøy?

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Ja, det er en slik vi har hengende på dusjen på badet, som jeg og mannen min henger tøy på som kan brukes flere ganger, og håndklær som er brukt en gang.

Vi burde kanskje kjøpe inn flere av dem, en til hvert av barna som de kan ha på innsiden av rommet sitt :-)

Jeg har dem på alle rom her omtrent, det funker helt fint.

På vaskerommet bruker jeg den uteklær som må tørkes, treningstøy som må tørkes før det går i skittetøyet, tøy som ikke er helt tørt fra trommelen og annet.

På rommet vårt er det tøy som ikke skal i skapet og tøy jeg bruker "hver dag", type trenings, morgenkåper og sånt.

På rommet til Billa er det kosedressen, morgenkåpe, hetterjakker ol.

På jobben er det yttertøy og annet, osv.

Det er faktisk plass til to på hver dør også, på enkelte dører...

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• Katt-ja

3

• Persille1365381127

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg vasker klær sånn ca en gang annenhver uke. Det er fellesvaskeri i borettslaget (må ut døra og nei ei trapp). Der står det to store industrimaskiner som bruker ca en halvtime på en vask. Så da kjører jeg 6-8 maskiner på 2-3 timer og ferdig med det. :) Den lille, puslete saken som står på badet mitt er knapt i bruk.

Vi er 2 voksne og 2 barn. Vasker klær stort sett i helgene, og da blir det totalt 4-6 maskiner tenker jeg.

Jeg merker at det er mer vasking nå når ungene har blitt eldre.

Jeg vasker mørkt for seg, lyst for seg, ull for seg, rødt og rosa for seg og undertøy og håndklær for seg. Venter med å vaske til jeg har nok til full maskin.

Vi er to voksne og to barn. Vasker 3-5 maskiner for dagen, 7 dager i uken.

''Vi er to voksne og to barn. Vasker 3-5 maskiner for dagen, 7 dager i uken.''

Skifter dere sengetøy hver uke, nye håndklær ved hver daglige dusj på alle mann + fullt klesskift på alle flere ganger i døgnet eller!?

Annonse

Å brette tøy og legge det på plass er kjedelig. Ti hakk verre er imidlertig stryking, men det er ikke mye tøy som blir strøket i dette huset!

Stryking er DREPEN!!!! Heldigvis er det stort sett mannens skjorter som strykes - og det gjør han selv :)

''Vi er to voksne og to barn. Vasker 3-5 maskiner for dagen, 7 dager i uken.''

Skifter dere sengetøy hver uke, nye håndklær ved hver daglige dusj på alle mann + fullt klesskift på alle flere ganger i døgnet eller!?

Vi har to «bokstavbarn» som griser mye. Tygger på klærne, kryper ute, griser, slever så mye i sengen at det drypper ned på gulvet osv.. Det er grunnen til at vi må vaske så ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...