Gå til innhold

Bare en liten opplysning.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjeder meg ikke. Er hjemme i dag pga en operasjon i går. Stod opp sammen med mann og barn og fikk dem avgårde. La meg igjen og sov to timer.

Har dol'et litt, hengt opp tøy, hevet en vask i tørketrommelen, satt på en vask til, ryddet litt tøy, spist formiddagsmat, pakket bag til guttungen som skal reise på tur i morgen, og nå sitter han og leser engelsk for meg.

Og så har jeg prøvd å mekle mellom tiåringen og venninner - det endte med at hun måtte komme hjem fra akebakken, sur som ei potte.

Og nå skal jeg ringe sykehuset og få forlenget sykemeldingen et par dager.

Så her er det ikek tid til å kjede seg ;-)

Annonse

Ikke jeg. Mitt problem er at jeg har så mange ting å ta fatt i at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, så da sitter jeg her mens jeg håper at det plutselig skal ramle en punktvis liste ned i hodet på meg.

ja det er alltids noe å ta seg til, mesteparten av dette er jo kjedelige ting, men hvordan glede seg over ting,hvis man aldri kjeder seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...