Gå til innhold

Hvordan få ut røyklukt fra huset?

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å sette fyr på huset her om dagen, men slapp unna med skrekken. Nå lukter det røyk i hele huset og jeg har vasket og luftet etter alle kunstens regler, men det lukter sur inngrodd røyk i hele huset. Det brant ikke, men brøddeigen hadde rent ned på elementene i maskina og stått og ost over lenger tid. Hele huset var røyklagt.

Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Begynn med å sette frem skåler med eddik i, ...til du får noen bedre svar. Eddik er enorm på å ta lukt. Ikke sikkert det er nødvendig med noe mer tiltak dersom du har vasket og gjort det rent + setter frem noen skåler med godt med eddik.

Begynn med å sette frem skåler med eddik i, ...til du får noen bedre svar. Eddik er enorm på å ta lukt. Ikke sikkert det er nødvendig med noe mer tiltak dersom du har vasket og gjort det rent + setter frem noen skåler med godt med eddik.

Jeg har vasket med eddik og satt ut skåler med det. Jeg har ikke vasket sofaen eller kontinentalsenga mi, men det skal jeg gjøre nå for å se om det hjelper.

Jeg har vasket med eddik og satt ut skåler med det. Jeg har ikke vasket sofaen eller kontinentalsenga mi, men det skal jeg gjøre nå for å se om det hjelper.

Huff ja gjør det for slik lukt setter seg som f... i tøy. Håper det vil hjelpe litt. :-)

Annonse

Gjest Psyk av alt

Vask gardiner og alt av tekstil ihvertfall. Kanskje du er heldig som har trekk som kan tas av sofaen og. Det vil hjelpe litt. Hvis det allerede er gjort så må du nok, som foreslått i tråden, ta kontakt med proffer (går vel på forsikringen??).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...