Gå til innhold

Gult er kult, eller?

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

14

• morsan

11

• Katt-ja

9

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trodde du hadde funnet noe gult verktøy jeg nå! ;o)

Nei, det er fint lite gult hjemme hos meg nå, men jeg hadde en gang gul stue...

Skrevet

Jeg fikk, på åttitallet, faktisk masse kommentarer på hvor godt jeg kledde neongult :P (jeg har sort hår... så kanskje lettere å kle slike farger da?)

Skrevet

Gul stue, ja! Det hadde"alle" ei stund husker jeg :))

Gjest grevelinglang
Skrevet

Jeg liker gult i maten. Gul paprika er feks en vitamininnsprøytning. Sitron blir man glad av. Gult i interiør er uaktuelt, bortsett fra i en vase med flere farger på tulipaner. Jeg ble en gang fortalt at alle burde ha et knall gult plagg de kan bære, da fargen gir energi, så jeg hadde ei knallgul t-skjorte en stund, men lenge siden jeg har sett den - så antar den er kastet.

Gult kan være stilig på enkelte plagg om sommeren og jeg synes spesielt mørkhudede kan være fine i neon.

Skrevet

*hehe*

Jeg satt å leste om gule trender, og tenkte for meg selv at det var temmelig fargeløst her. Så kom jeg på at laaangt inni skapet sto det ei gul skål - og vips, så ble stua trendy ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det husker jeg også. Og det var et typisk eksempel på et fenomen der alle velgerr det samme med det må å være litt annerledes! :-). Ikke ulikt slik det er med motenavn (kf. navnetråder) og div. annet.

Skrevet

Gul stue? Når var det..? Den trenden gikk meg hus forbi...

Ikke at jeg ville hoppet på det selv, tror jeg - jeg er svært lite trendy av meg - men at jeg ikke la merke til at andre hadde det....?

Skrevet

Var det ikke gul tapet øverste halvdel av veggen, og mørkerød nederste halvdel, og en veeeldig "fin" tapetbord i fargeskjøten?

Skrevet

Var det ikke gul tapet øverste halvdel av veggen, og mørkerød nederste halvdel, og en veeeldig "fin" tapetbord i fargeskjøten?

Ah! Åttitallet?

Skrevet

Ah! Åttitallet?

Da du gikk i bleie ;-) Ikke rart du ikke husker det....

Skrevet

Nei, men jeg hadde gule kjøkkenvegger (med sånn obligatorisk bånd du nevner, hovedsaklig i mørkerødt), og mørkerød stue.

Var midten av 90-tallet...

Skrevet

Gul stue? Når var det..? Den trenden gikk meg hus forbi...

Ikke at jeg ville hoppet på det selv, tror jeg - jeg er svært lite trendy av meg - men at jeg ikke la merke til at andre hadde det....?

Husker du ikke de gule veggene? Ikke knallgule, men litt dus gulfarge....

Skrevet

Haha, ja det også :)))

Skrevet

Nei, men jeg hadde gule kjøkkenvegger (med sånn obligatorisk bånd du nevner, hovedsaklig i mørkerødt), og mørkerød stue.

Vi hadde mørkerød tapet øverste halvdel av veggene og umalt panel på nederste halvdel *grøss*

Kan jeg nevne grønn gang og blått kjøkken? Han jeg er gift med malte hele kåken i disse fargene et kvarter før han fant meg. Det er jeg som er fargesjefen hjemme nå, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Husker du ikke de gule veggene? Ikke knallgule, men litt dus gulfarge....

Toscana?

Skrevet

Da du gikk i bleie ;-) Ikke rart du ikke husker det....

Bleie...på åttitallet? Vel...jeg tror du forveksler meg med en annen.

;-)

(jeg studerte på begynnelse av åttitallet)

Skrevet

Midten av 90-tallet?? Det er jo ikke lenge siden? Nå føler jeg meg litt underlig her som ikke husker alt dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...