Gå til innhold

Gult er kult, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen gule klær, ingenting gult i heimen.

Har pynta til påske nå i kveld, jeg ;-)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

14

• morsan

11

• Katt-ja

9

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''og stueveggene ble selvfølgelig malt lusegule - ville jp være litt "annerledes"''

Ja, lusegult er jo litt spesielt :-)

Elextra liker jo ikke å male som nabo'n ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''og stueveggene ble selvfølgelig malt lusegule - ville jp være litt "annerledes"''

Ja, lusegult er jo litt spesielt :-)

Blir mye skriveleif når jeg sitter med padda ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Svært få kler neongult, men smørgult eller knallgult kombinert med sort eller hvitt er da fint :)

Skrevet

Svært få kler neongult, men smørgult eller knallgult kombinert med sort eller hvitt er da fint :)

Enig.

Skrevet

''Og hva er årsaken? Fortsatt lekkert eller ren og skjær latskap? :P''

Hehe :)

Jeg er fortsatt fornøyd, selv om jeg kanskje ikke ville brukt ordet "lekkert"... Men, jeg er også lat. Og sparsommelig. Og på toppen av det hele kan jeg kalle meg miljøbevisst...

Det er forresten lyst, lutet panel - så det er liksom ikke sånn veldig påtrengende.

Det viktigste er at du trives med det selv :)

Skrevet

''Selv digger jeg de grå nyansene - hvitt, sort, grått.... en av mine beste venninner elsker beige, mosegrønt etc. Jeg synes også det er lekkert, men det er ikke helt "meg".''

Det er bra man ikke velger helt likt ihvertfall. Det hadde blitt kjedelig. Mine farger er brunt, beige, sort, sølvfarget speil og sånn og fremdeles litt innslag av lilla. Den fargen har holdt seg noen år heldigvis :-) Har hvite vegger.

Men selv om det er helt ut, vil jeg fortsatt har persiske tepper med mange farger(selv om det sikkert forbindes med eldre mennesker) og kelimputene mine. Det er meg og noe som aldri blir skiftet ut :)

Lilla er lekkert :)

Jeg har endel i ceriserosa og grønt, og digger det :) De persiske teppene kan du få ha i fred (men så hater jeg tepper generelt) :P

Duker finner du ikke på mine bord... det verste jeg vet!

Skrevet

Og mannen min kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle ha ny slalomdress. Den gule var da hel og fin :)

Haha, mannfolk!!! :))

Skrevet

Jeg kommer ikke til å følge denne interiørtrenden (heller).

Det kan nok hende at det kan bli gule klær, da, hvis det dukker opp noe ssom faller i smak.

Skrevet

Enig.

Husker forresten jeg følte meg velddig fin i en knallgul genser som jeg typisk brukte sammen med et svart skjørt da jeg var ca 20 år.

Generelt sett har det ikke vært mye gult i min garderobe, da,

Skrevet

Var det ikke gul tapet øverste halvdel av veggen, og mørkerød nederste halvdel, og en veeeldig "fin" tapetbord i fargeskjøten?

Det er nesten med tårer i øynene av pur stolthet at jeg står frem og sier at jeg aldri har hatt stue som har vært gul eller rød eller mintgrønn, har aldri hatt tofarget vegg og har aldri hatt pyntebord, verken modt på veggen eler annet sted! :-)

Skrevet

Gul stue? Når var det..? Den trenden gikk meg hus forbi...

Ikke at jeg ville hoppet på det selv, tror jeg - jeg er svært lite trendy av meg - men at jeg ikke la merke til at andre hadde det....?

Det er en stil jeg forbinder veldig med Mot i Brøstet! Ikke bare/først og fremst veggfargen, men sofa (farge, stil) osv.

http://bilde.seher.no/ble+kvalm+av+%ABmot+i+br%F8stet%BB.jpg?o=4113560&w=690&h=400&ee=1318316262

Skrevet

Jepp ;) Og idag har nok 99 % av oss hvite vegger i stua :P

Hadde hvite vegger der jeg bodde fra 1990 til 1997 :-)

Skrevet

Hadde hvite vegger der jeg bodde fra 1990 til 1997 :-)

Skikkelig avlegs var du :P

Skrevet

Det er nesten med tårer i øynene av pur stolthet at jeg står frem og sier at jeg aldri har hatt stue som har vært gul eller rød eller mintgrønn, har aldri hatt tofarget vegg og har aldri hatt pyntebord, verken modt på veggen eler annet sted! :-)

Særlig ikke modt på veggen. Det kan man ikke ha noe av.

Skrevet

Særlig ikke modt på veggen. Det kan man ikke ha noe av.

Nei huff, sånt kan man ikke ha noe av ;-)

Skrevet

Det der er ikke gul. Det er gusjegulaktig. Ikke mye forfriskende over den fargen der:/

Mange hadde jo den stilen, selv om noen hadde kraftigere gulfarge, Men sofa med denne type fasong på armlener og rygg, rødfarget og med mønster, slike gardiner, lampettene, furumøblene, you name it.

Skrevet

Fantastisk skjorte helt til høyre ;-)

Mye lekkert på det bildet der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...