Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blåser og uler rundt husveggene her! Er det meldt uvær?

Trondheim, by the way ;-)

Skrevet

Jepp, og for din del vil det vedvare av og på frem til 10 tiden i morgen kveld. Minst!

Om det er noen trøst, bergenserne får det samme, pluss snø. Det slipper du, det blir bare vind hos deg.

Skrevet

Håper ikke det, satser på bra flyvær i morra ,)

Skrevet

Håper ikke det, satser på bra flyvær i morra ,)

Aner ikke, men det løyer sikkert snart ;-)

Skrevet

Jepp, og for din del vil det vedvare av og på frem til 10 tiden i morgen kveld. Minst!

Om det er noen trøst, bergenserne får det samme, pluss snø. Det slipper du, det blir bare vind hos deg.

Takk, herr Teisen! ;-)

Skrevet

Aner ikke, men det løyer sikkert snart ;-)

Det er den mest ukule innflyvinga til Værnes jeg noen gang har vært med på! Jeg har aldri noensinne følt meg utrygg i fly, men i går begynte jeg å kjenne på at panikken tok meg. Det rista så voldsomt at jeg begynte å bli svimmel og kvalm, og selve innflyvinga tok nesten dobbelt så lang tid enn vanlig.

Var veldig glad da vi endelig var nede ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er den mest ukule innflyvinga til Værnes jeg noen gang har vært med på! Jeg har aldri noensinne følt meg utrygg i fly, men i går begynte jeg å kjenne på at panikken tok meg. Det rista så voldsomt at jeg begynte å bli svimmel og kvalm, og selve innflyvinga tok nesten dobbelt så lang tid enn vanlig.

Huff, hater slike flyturer - som jeg heldigvis ikke har opplevd så altfor mange ganger. En får bare minne seg på at pilotene har like lyst til å komme helskinnet ned som en selv.

Skrevet

Værnes er ikke akkurat noe drømmested for en flyplass med tanke på vind.

En gang for mange år siden skulle jeg lande på Værnes en nydelig, stille sommerdag. Jeg satt like ved noen flyvere som var passasjerer "under forflytning" til eller fra jobb. Da flyet ble snudd for å komme i posisjon til landing, merket alle en liten risting, selv om turen hadde vært helt rolig og lydløs så langt. "Ja, gjett hvilken innenlandsflyplass vi kommer til nå?", sa den ene flyveren til den andre...

Jeg har også landet der med et fly som skulle videre nordover og fått beskjed om at vi kanskje måtte være med til Bodø, men han skulle "prøve å ta det ned og selvfølgelig ikke gjøre noe farlig, men det kom til å riste litt". Både jeg og de fleste andre passasjerene skulle av i Trondheim, så vi var glade da vi tok bakken. Jeg har ofte lurt på hvorfor han sa "litt", det var omtrent som å bli sentrifugert.

God helg!

Skrevet

Huff :-( Ryktene sier at det har gått med noen spyposer ved Værnes de siste 2 døgn.

Skrevet

Huff :-( Ryktene sier at det har gått med noen spyposer ved Værnes de siste 2 døgn.

Det skal du få meg til å tro :(

Skrevet

Værnes er ikke akkurat noe drømmested for en flyplass med tanke på vind.

En gang for mange år siden skulle jeg lande på Værnes en nydelig, stille sommerdag. Jeg satt like ved noen flyvere som var passasjerer "under forflytning" til eller fra jobb. Da flyet ble snudd for å komme i posisjon til landing, merket alle en liten risting, selv om turen hadde vært helt rolig og lydløs så langt. "Ja, gjett hvilken innenlandsflyplass vi kommer til nå?", sa den ene flyveren til den andre...

Jeg har også landet der med et fly som skulle videre nordover og fått beskjed om at vi kanskje måtte være med til Bodø, men han skulle "prøve å ta det ned og selvfølgelig ikke gjøre noe farlig, men det kom til å riste litt". Både jeg og de fleste andre passasjerene skulle av i Trondheim, så vi var glade da vi tok bakken. Jeg har ofte lurt på hvorfor han sa "litt", det var omtrent som å bli sentrifugert.

God helg!

Kjent greie. Jeg har jo flydd mye hit de siste 5-6 åra, men har aldri vært ute for noe lignende det i går.

God helg til deg også! :)

Skrevet

Huff, hater slike flyturer - som jeg heldigvis ikke har opplevd så altfor mange ganger. En får bare minne seg på at pilotene har like lyst til å komme helskinnet ned som en selv.

Sant! :)

Jeg er vanligvis svært rasjonell, men der og da kjente jeg virkelig panikken komme snikende. Ekkelt! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...