Gå til innhold

Bruker du sokkene to dager på rad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av og til. Det er imidlertid litt morsomt å tenke på at vi som regel er svært nøye på fothygienen og skifter sokker ofte, MEN SKOENE lar vi som regel være i fred, og putter våre svette ben i dem i opptil månedsvis uten å i det hele tatt tenke på hva de må gjennomgå av skitt og svette og at de sikkert helt klart burde hatt en real vask!!

Gjest spørsda

Hvis jeg ikke har trent og det lukter bra av de kan jeg det,

enkelte får sure tær fortere enn andre.

Mannen min sine stinker fort, så han bør skifte hver dag,

men jeg kan bruke mine flere dager uten at det stinker.

Dog dusjer jeg (også mine undersotter) annenhver dag.

Skifter sokker etter dusjen :)

Annonse

Gjest menertne

Mener du de innerste sokkene, eller ullsokkene som man har utenpå? De innerste skifter jeg selvsagt hver dag (og en ekstra gang hvis jeg skal ut om kvelden), men ullsokkene vaskes ca hver uke.

''Mener du de innerste sokkene, eller ullsokkene som man har utenpå? ''

Ehh... Hehe, det er mulig du gjør det slik, og det er mulig mange andre også gjør det slik, men jeg har aldri gjort det. Hvis jeg har ullsokker på, så har jeg ikke andre sokker innenfor. Skifter dog ikke nødvendigvis ullsokkene hver dag likevel (men bruker dem heller ikke en hel uke, da.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...