Gå til innhold

Greit at håndtverkerne kjøper dørlåsen?

Anbefalte innlegg

Gjest praktisk og tillit

Jeg har håndtverkere i dag til å skifte inngangsdøren. De er fra Litauen. Siden den nye døren kommer uten lås-sylinder,nøkkel og lister, har en av håndtverkerne dratt for å kjøpe dette. Etterpå slo det meg - tenk om de er del av en organisert gjeng, som tar kopi av nøkler og siden bryter seg inn? Er jeg helt paranoid som tenker dette?

Fortsetter under...

''Etterpå slo det meg - tenk om de er del av en organisert gjeng, som tar kopi av nøkler og siden bryter seg inn? Er jeg helt paranoid som tenker dette?''

Så sant du ikke bruker svarte håndverkere, så ville jeg ikke ha bekymret meg. Vanlig praksis at de skaffer lås.

Gjest praktisk og tillit

''Etterpå slo det meg - tenk om de er del av en organisert gjeng, som tar kopi av nøkler og siden bryter seg inn? Er jeg helt paranoid som tenker dette?''

Så sant du ikke bruker svarte håndverkere, så ville jeg ikke ha bekymret meg. Vanlig praksis at de skaffer lås.

Ja vi har skrevet kontrakt og alt, og avtalt med moms osv. Men det har jo stått så mye om slike litauske bander, så jeg er litt usikker. Synd at noen skal ødelegge for så mange selvsagt.

Gjest praktisk og tillit

Om de bytter dør på huset ditt, så er de vel allerede inne i huset? Da kan de jo bare ta med seg alt de vil mens de jobber om det er det de er ute etter?

Jeg tror du bekymrer deg unødig.

Nei det kan de ikke, nå er jeg hjemme og har en åpen dør mellom der jeg befinner meg og dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...