Gå til innhold

Hvilke farger fremhever gult?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Lilla er komplementærfargen til gult, men det kan lett bli i overkant med de to sammen. Synes jeg, altså. Jeg synes grått, hvitt og svart er finest til gult, men bare man velger riktige nyanser og riktig mengde kan man få det meste til å passe sammen.

Skrevet

Hvilet objekt er gult? Det som fungerer mht interiør eller klær vil ikke nødvendigvis gi god lesbarhet eller fungere på en plakat foreksempel..

Gjest Skal shoppe om 20 min.
Skrevet

Hvilet objekt er gult? Det som fungerer mht interiør eller klær vil ikke nødvendigvis gi god lesbarhet eller fungere på en plakat foreksempel..

Øyne :) Og jeg liker ikke så godt farger, bruker mest bruntoner :)

Men kanskje hvis det var farger som ikke var skjærendes, så kunne jeg prøvd :)

Skrevet

Øyne :) Og jeg liker ikke så godt farger, bruker mest bruntoner :)

Men kanskje hvis det var farger som ikke var skjærendes, så kunne jeg prøvd :)

Sitter du på en gul kajal eller har du gule øyne? :)

Gjest Skal shoppe om 20 min.
Skrevet

Sitter du på en gul kajal eller har du gule øyne? :)

:) Har gulaktige øyne, og det er litt moro å fremheve det i blant. Med bruntoner ol som jeg bruker så blir heller grønnfargen fremhevet. Kanskje lilla da, det er jo ikke en skarp farge så kanskje jeg kunne bli dus med det :)

Annonse

Skrevet

:) Har gulaktige øyne, og det er litt moro å fremheve det i blant. Med bruntoner ol som jeg bruker så blir heller grønnfargen fremhevet. Kanskje lilla da, det er jo ikke en skarp farge så kanskje jeg kunne bli dus med det :)

Prøv grønn (olivengrønn). Nydelig til ravfargede øyne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...