Gå til innhold

Er det normalt med forskjellige øyne?

Anbefalte innlegg

Gjest Har øye på no'

Det kjentes ut som jeg "hadde noe på øyet" når jeg våkna, o da granska jeg litt ekstra. Da så det ut som min venstre pupill er bittelitt større enn den høyre. Med litt nærmere stirring, oppdaget jeg at egentlig hele venstre øye er noe større enn det høyre. Har nå sjekket ut en masse bilder (!), og ser at sånn har det visst alltid vært (!) Er dere også sånn, bittelitt forskjell på pupill og øyne? Bør man sjekke???

Fortsetter under...

Hvis det alltid har vært sånn så er det neppe noe galt, hadde det plutselig blitt sånn derimot, da hadde et legebesøk vært på sin plass. Men er du bekymret og usikker er det bedre med en tur for mye til legen enn en for lite. :o)

Jeg har i hvert fall forskjellig størrelse på pupillene. Det venstre er alltid litt større enn det høyre og det har jeg hatt siden første gang jeg var hos nevrolog til nevrologisk undersøkelse. De bemerker det alltid, men de har aldri funnet noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...