Gå til innhold

Utøya-massakren kan ha vært en advarsel fra Gud

Anbefalte innlegg

''Guds vrede mot Arbeiderpartiet var tema på et åpent KrF-møte i bystyresalen i Sarpsborg.

Onsdag forrige uke arrangerte Sarpsborg KrF et åpent møte der alle interesserte var velkommen. Den annonserte foredragsholderen var Per Haakonsen og temaet «Antisemittiske holdninger i Norge og blant kristne med vekt på vår egen tid».

Der sier han blant annet at «Utøya-massakren kan sees i lys av det stadig mer betente forhold mellom Israel og Norge og de diplomatiske kontroverser som har vært i den senere tid.»

Han poengterer også at Alexander Kielland-ulykken, der 123 mennesker omkom, skjedde kort tid etter at Norge nektet å selge olje til Israel.''

http://www.sa.no/lokale_nyheter/article5894033.ece

Disse kristne er nifse mennesker. Dette er samme holdningene som kristendemokratene kom med rett etter 22 juli.

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Ja, det er mange nok som har forsøkt slå politisk mynt og skyldlegge andre for denne tragedien, utført av en paranoid Scizofren mann.

Spesielt har jeg lagt merke til ham som før likene var kalde prøvde å utrope store deler av befolkningen som medansvarlige, nemlig alle som støtter Frps syn på innvandringspolitikk.

Forstemmende og frastøtende er det, uansett om vrøvlet kommer fra en kristenfundamenalist, eller som i Dols tilfelle fra en ytterliggående venstreekstremist.

Gjest terpine

Minner meg om min slekt. Jeg fikk også høre at det var Guds mening med en dødsulykke jeg var med i en gang i tiden. Det var også Hans mening at jeg overlevde.

Min mann mener forøvrig at hele slekta mi er skrullete ;(

Annonse

Gjest Nord og ned.

En god illustrasjon på hvor liten forskjell det er mellom kristne og muslimske ekstremister, og (for den saks skyld) andre ekstremister.

Med vennlig hilsen

''og (for den saks skyld) andre ekstremister.''

Du tenker på deg selv som ikke kunen vente til likene var kalde før du begynte å heste folk med at de var/er medansvarlige?

På seg selv kjenner man tydligvis andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...