Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mareritt inatt. Ropte så ille at min mann vekte meg.

Drømte at jeg satt å snakket med en venninne. Da kom en annen venninne å ble veldig sjalu. Hun kjeftet og sprang ut av døren. Jeg satt ved vinduet og hun kom og var helt fordreid i ansiktet. Begynte å slå seg vei gjennom vinduet. Jeg ble veldig redd og tenkte å springe, men jeg greide ikke å røre meg. Var liksom helt låst fast.

Jeg drømmer veldig mye for tiden og roper i søvne. Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg drømte denne drømmen?

Gjest Modern77
Skrevet

Det høres mer ut som om det er mye du tenker på om dagen, noen konflikter i hverdagen. Hvordan er ditt forhold til disse vennene i hverdagen?

Har du noen tanker/bekymringer ang. dem eller deres forhold?

Tror ikke det er noe magisk med drømmer, annet enn at hjernen prøver å bearbeide inntrykk man har i løpet av dagene, tanker man har, bekymringer osv...

Ofte kan man bli klokere av en drøm, har selv lært mye av drømmer...

om man bruker drømmene på rett måte.

Ofte drømmer man motsatt av det som skjer, grunnen til det er at drømmene gjerne er et speilvendt bilde av virkeligheten.

Skrevet

Det høres mer ut som om det er mye du tenker på om dagen, noen konflikter i hverdagen. Hvordan er ditt forhold til disse vennene i hverdagen?

Tror ikke det er noe magisk med drømmer, annet enn at hjernen prøver å bearbeide inntrykk man har i løpet av dagene, tanker man har, bekymringer osv...

Ofte drømmer man motsatt av det som skjer, grunnen til det er at drømmene gjerne er et speilvendt bilde av virkeligheten.

Takk for svar. De drømmene jeg drømmer blir jeg bare redd av, ikke noe klokere. Jeg er redd utover neste dag og det blir en slags stemning som jeg ikke liker.

Gjest Modern77
Skrevet

Takk for svar. De drømmene jeg drømmer blir jeg bare redd av, ikke noe klokere. Jeg er redd utover neste dag og det blir en slags stemning som jeg ikke liker.

men hvordan er disse vennene i virkeligheten? Er det noe sjalusi dem i mellom? Hadde en venn en gang som var så sjalu på at jeg hadde andre venner...

en slik drøm kan jo være konflikter du tenker på i det daglige, som blir forsterket i drømmen. Det kan også være ting du har sett på film som har blandet seg inn i drømmeverden, slike drømmer er ofte vanskelig å bli klok på da disse bare er basert på en film og ikke ting som er issues hos deg.

Skrevet

Interessant å høre. Jeg drømmer veldig mye om det jeg ønsker skal skje - men det skjer jo ikke... Så søvnen er en velsignelse, mens å våkne er brutalt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...