Gå til innhold

Hoster

Gjest hoste-marta

Anbefalte innlegg

Gjest hoste-marta
Skrevet

Jeg har hatt en litt lei hoste som har kommet og gått i to-tre uker. Når er det fornuftig å oppsøke lege?

Gjest hoste-marta
Skrevet

Nå.

Når jeg tenker meg om, har jeg vært mer tungpustet også. Tenkte det bare var astmaen som hadde blitt verre, men det har kanskje en sammenheng?

Gjest hoste-marta
Skrevet

Når jeg tenker meg om, har jeg vært mer tungpustet også. Tenkte det bare var astmaen som hadde blitt verre, men det har kanskje en sammenheng?

Med litt piping.

Gjest vrangsidaut
Skrevet

Jeg er ingen lege, ta deg en tur til en som er det. God bedring :)

Gjest hoste-marta
Skrevet

Jeg er ingen lege, ta deg en tur til en som er det. God bedring :)

Åh, jeg trodde du var det. ;-)

Venter i det lengste med å gå til lege.

Gjest vrangsidaut
Skrevet

Åh, jeg trodde du var det. ;-)

Venter i det lengste med å gå til lege.

''Venter i det lengste med å gå til lege.''

Lite smart :)

Gjest hoste-marta
Skrevet

''Venter i det lengste med å gå til lege.''

Lite smart :)

Selv om du ikke er lege, er det godt mulig du har rett i det. :-)

Skrevet

Det kan være astmaen eller det kan være noe annet, f.eks. mycoplasma-infeksjon som det går mye av nå.

Uansett bør du vel ta en tur til legen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...