Gjest unger som ringer Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Noen driver å tulleringer til min mobil. Jeg har nummeret, men når jeg søker det opp, står det "reservert for nummeropplysning" på 1881. *grrr* 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Noen som skal selge deg noe tenker jeg som ringer flere på engang og legger på fordi noen andre har tatt telefonen 0 Siter
Gjest unger som ringer Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Noen som skal selge deg noe tenker jeg som ringer flere på engang og legger på fordi noen andre har tatt telefonen Nei, det er unger som ringer. Det snakkes bare tull, og de vrenger opp lyden på et musikkanlegg. 0 Siter
Gjest google google Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Prøv å "google" nummeret. Ofte har de kanskje oppgitt telefonnr i en eller annen profil eller i en annen sammenheng. Jeg har flere ganger funnet eieren av et nummer på den måten. 0 Siter
zellica Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Nei, det er unger som ringer. Det snakkes bare tull, og de vrenger opp lyden på et musikkanlegg. La være å legge på telefonen, og bare la den ligge i 5-10 minutter. Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker. Da kan det vel være det blir slutt på morroa;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Nei, det er unger som ringer. Det snakkes bare tull, og de vrenger opp lyden på et musikkanlegg. Blokker nummeret 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Hvis det er unger som driver og tulleringer så syns de det bare er morsomt når du blir sint i tlf, så det beste er å la være å ta telefonen. Ha den på lydløst (ikke bare legg på, for da kan det hende de syns det er gøyt og - hoho hun la på...), så ringer og ringer den hver gang de ringer og ingen svarer, til slutt er det ikke gøyt lenger og de må finne seg et nytt offer 0 Siter
Gjest Been there done that Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Nå vet du jo nummeret. Kan du ikke bare la være å ta den eventuelt sperre telefonen for anrop fra denne. Evt prøv å si denne" Jeg vet hvem som ringer, og nå blir jeg til å ringe politiet og politianmelde dette." 0 Siter
rose23 Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Beste du kan gjøre er å la være å ta den. Da blir de nok lei fort skal du se... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Trykk "tilbakering" om det går an og bruk kjeft. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 La være å legge på telefonen, og bare la den ligge i 5-10 minutter. Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker. Da kan det vel være det blir slutt på morroa;-) ''Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker.'' Nei, når den ene parten legger på, men ikke den andre så kuttes linja etter 3 min. Det var det min søster fikk opplyst hos Telenor i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.