Gå til innhold

Hvem eier mobilnummeret?

Anbefalte innlegg

Gjest unger som ringer
Skrevet

Noen driver å tulleringer til min mobil. Jeg har nummeret, men når jeg søker det opp, står det "reservert for nummeropplysning" på 1881.

*grrr*

Skrevet

Noen som skal selge deg noe tenker jeg som ringer flere på engang og legger på fordi noen andre har tatt telefonen

Gjest unger som ringer
Skrevet

Noen som skal selge deg noe tenker jeg som ringer flere på engang og legger på fordi noen andre har tatt telefonen

Nei, det er unger som ringer. Det snakkes bare tull, og de vrenger opp lyden på et musikkanlegg.

Gjest google google
Skrevet

Prøv å "google" nummeret. Ofte har de kanskje oppgitt telefonnr i en eller annen profil eller i en annen sammenheng. Jeg har flere ganger funnet eieren av et nummer på den måten.

Skrevet

Nei, det er unger som ringer. Det snakkes bare tull, og de vrenger opp lyden på et musikkanlegg.

La være å legge på telefonen, og bare la den ligge i 5-10 minutter. Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker.

Da kan det vel være det blir slutt på morroa;-)

Skrevet

Blokker nummeret

Gjest Modern77
Skrevet

Hvis det er unger som driver og tulleringer så syns de det bare er morsomt når du blir sint i tlf, så det beste er å la være å ta telefonen. Ha den på lydløst (ikke bare legg på, for da kan det hende de syns det er gøyt og - hoho hun la på...),

så ringer og ringer den hver gang de ringer og ingen svarer,

til slutt er det ikke gøyt lenger og de må finne seg et nytt offer :D

Gjest Been there done that
Skrevet

Nå vet du jo nummeret. Kan du ikke bare la være å ta den eventuelt sperre telefonen for anrop fra denne. Evt prøv å si denne" Jeg vet hvem som ringer, og nå blir jeg til å ringe politiet og politianmelde dette."

Skrevet

Beste du kan gjøre er å la være å ta den. Da blir de nok lei fort skal du se...

Skrevet

Trykk "tilbakering" om det går an og bruk kjeft.

Skrevet

La være å legge på telefonen, og bare la den ligge i 5-10 minutter. Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker.

Da kan det vel være det blir slutt på morroa;-)

''Så lenge du ikke legger på sperrer du deres linje for trafikk så vidt jeg husker.''

Nei, når den ene parten legger på, men ikke den andre så kuttes linja etter 3 min. Det var det min søster fikk opplyst hos Telenor i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...