Gjest Nå blir jeg forbanna Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10076943 Jeg er vel en av de som mener vi skal ha en terrorberedskap og at disse muligens skulle å ha sendt ut politi til alle politiske arrangmeneter etter bomen gikk i Oslo. Nå viser det seg ABB har ringt og sagt flere måneder før at han hadde tenkt å skyte AUFere.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Ja, etterpåklokskap er interssant. Du har kanskje glemt at man i de første timene etter bomben trodde det var snakk om muslimsk fundamentalisme eller annen internasjonal terrorisme. 0 Siter
rose23 Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Politiet og overmakten får nok mange slike trusler, uten at det er noe mer i det. 0 Siter
Gjest Nå blir jeg forbanna Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Ja, etterpåklokskap er interssant. Du har kanskje glemt at man i de første timene etter bomben trodde det var snakk om muslimsk fundamentalisme eller annen internasjonal terrorisme. Det er garantert noen som er ansatt i Norge for å se på beredskap, herunder også terrorberedskap. Vi må tåle en diskusjon etterpå hva som ikke var godt nok. Dette var en trussel. Trusler ringt inn til regjeringen regner jeg med blir tatt på høyeste alvor! 0 Siter
Gjest Nå blir jeg forbanna Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Politiet og overmakten får nok mange slike trusler, uten at det er noe mer i det. Man kan ikke overse trusler som regjeringen har mottatt. De bør tas på høyeste alvor og undersøkes. Det var regjeringen som ble rammet. Burde man ikke sende bevæpnede politifolk ut til alle politiske arrangementer? 0 Siter
Gjest duken Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Man kan ikke overse trusler som regjeringen har mottatt. De bør tas på høyeste alvor og undersøkes. Det var regjeringen som ble rammet. Burde man ikke sende bevæpnede politifolk ut til alle politiske arrangementer? Jeg synes det sier seg selv at det ikke går an å rykke ut med fullt mannskap og "full pakke" hver gang noen idioter eller sinnsforvirrede personer ringer og truer med et eller annet. Det finnes det ikke ressurser til. 0 Siter
Gjest Nå blir jeg forbanna Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes det sier seg selv at det ikke går an å rykke ut med fullt mannskap og "full pakke" hver gang noen idioter eller sinnsforvirrede personer ringer og truer med et eller annet. Det finnes det ikke ressurser til. Nei, men kanskje ha oversikt over alle trusler når en bombe går av. Hva skal vi passe på nå. 0 Siter
Gjest Nå blir jeg forbanna Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes det sier seg selv at det ikke går an å rykke ut med fullt mannskap og "full pakke" hver gang noen idioter eller sinnsforvirrede personer ringer og truer med et eller annet. Det finnes det ikke ressurser til. Etter som jeg skjønner er det jobben til PST, men de har vist samme holdning som deg. Kan ikke gjøre noe... ''Nær alle land i verden har en sikkerhetstjeneste som har ansvaret for nasjonens indre sikkerhet. Sikkerhetstjenesten har som oppgave å samle og analysere informasjon og treffe tiltak mot forhold som kan true nasjonens sikkerhet.'' http://www.pst.politiet.no/PST/Templates/Article____110.aspx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.