Gå til innhold

Ringte og sa at han ville skyte AUFere

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, etterpåklokskap er interssant.

Du har kanskje glemt at man i de første timene etter bomben trodde det var snakk om muslimsk fundamentalisme eller annen internasjonal terrorisme.

Skrevet

Politiet og overmakten får nok mange slike trusler, uten at det er noe mer i det.

Gjest Nå blir jeg forbanna
Skrevet

Ja, etterpåklokskap er interssant.

Du har kanskje glemt at man i de første timene etter bomben trodde det var snakk om muslimsk fundamentalisme eller annen internasjonal terrorisme.

Det er garantert noen som er ansatt i Norge for å se på beredskap, herunder også terrorberedskap. Vi må tåle en diskusjon etterpå hva som ikke var godt nok. Dette var en trussel. Trusler ringt inn til regjeringen regner jeg med blir tatt på høyeste alvor!

Skrevet

Politiet og overmakten får nok mange slike trusler, uten at det er noe mer i det.

Man kan ikke overse trusler som regjeringen har mottatt. De bør tas på høyeste alvor og undersøkes. Det var regjeringen som ble rammet. Burde man ikke sende bevæpnede politifolk ut til alle politiske arrangementer?

Skrevet

Man kan ikke overse trusler som regjeringen har mottatt. De bør tas på høyeste alvor og undersøkes. Det var regjeringen som ble rammet. Burde man ikke sende bevæpnede politifolk ut til alle politiske arrangementer?

Jeg synes det sier seg selv at det ikke går an å rykke ut med fullt mannskap og "full pakke" hver gang noen idioter eller sinnsforvirrede personer ringer og truer med et eller annet. Det finnes det ikke ressurser til.

Skrevet

Jeg synes det sier seg selv at det ikke går an å rykke ut med fullt mannskap og "full pakke" hver gang noen idioter eller sinnsforvirrede personer ringer og truer med et eller annet. Det finnes det ikke ressurser til.

Nei, men kanskje ha oversikt over alle trusler når en bombe går av. Hva skal vi passe på nå.

Skrevet

Etter som jeg skjønner er det jobben til PST, men de har vist samme holdning som deg. Kan ikke gjøre noe...

''Nær alle land i verden har en sikkerhetstjeneste som har ansvaret for nasjonens indre sikkerhet. Sikkerhetstjenesten har som oppgave å samle og analysere informasjon og treffe tiltak mot forhold som kan true nasjonens sikkerhet.''

http://www.pst.politiet.no/PST/Templates/Article____110.aspx

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...