Gå til innhold

Strekk i lår og legger

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig for svar nå
Skrevet

Jeg er veldig plaget med strekk i øverst i lårene i perioder. Har en sånn periode nå :( Det er SYKT vondt. Jeg er ofte plaget med senestrekk i legg og tær, men det er i grunn ikke så ille. Det gir seg jo når jeg da står på føttene og går litt.

Denne strekken øverst i låret klarer jeg ikke å få bort på samme måte. Det svir og gjør skikkelig vondt, klarer knapt å rette opp kroppen. Det varer nok ikke så veldig lenge, selv om det føles sånn når det står på.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette??

Skrevet

Magnesium hjalp meg mott "natt-strekk"... ellers var det bare tilfeldig at det gikk over da. Men kanskje verdt å prøve`?

Skrevet

Magnesium hjalp meg mott "natt-strekk"... ellers var det bare tilfeldig at det gikk over da. Men kanskje verdt å prøve`?

Det hjalp meg også:-) Men jeg måtte bruke "Super-magnesium": Dvs. 1 tablett a 375 mg. pr. døgn. Og "Sunlight-såpe" under madrassen:-) Jeg var utrolig plaget med legg/ankelkramper om natta, men nå er det lenge siden sist, heldigvis.

Skrevet

Det hjalp meg også:-) Men jeg måtte bruke "Super-magnesium": Dvs. 1 tablett a 375 mg. pr. døgn. Og "Sunlight-såpe" under madrassen:-) Jeg var utrolig plaget med legg/ankelkramper om natta, men nå er det lenge siden sist, heldigvis.

Bokstavelig? Såpe under madrassa? Hørtes snålt ut... :-/

Skrevet

Bokstavelig? Såpe under madrassa? Hørtes snålt ut... :-/

Det er bare et kjeringråd, på linje med "ulltråd" rundt ankelen. Jeg vet ikke om det hjelper, men såpestykket ligger nå der:-)

Gjest tannknemlig for svar nå
Skrevet

Jeg startet med magnesium i går, 1 tablett 2 ganger daglig, 300 mg så jeg. Håper det vil hjelpe meg etterhvert også. For man må vel bruke det noen dager før effekten er der?

takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...