Gjest takknemlig for svar nå Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Jeg er veldig plaget med strekk i øverst i lårene i perioder. Har en sånn periode nå Det er SYKT vondt. Jeg er ofte plaget med senestrekk i legg og tær, men det er i grunn ikke så ille. Det gir seg jo når jeg da står på føttene og går litt. Denne strekken øverst i låret klarer jeg ikke å få bort på samme måte. Det svir og gjør skikkelig vondt, klarer knapt å rette opp kroppen. Det varer nok ikke så veldig lenge, selv om det føles sånn når det står på. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette?? 0 Siter
rose23 Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Magnesium hjalp meg mott "natt-strekk"... ellers var det bare tilfeldig at det gikk over da. Men kanskje verdt å prøve`? 0 Siter
Colette Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Magnesium hjalp meg mott "natt-strekk"... ellers var det bare tilfeldig at det gikk over da. Men kanskje verdt å prøve`? Det hjalp meg også:-) Men jeg måtte bruke "Super-magnesium": Dvs. 1 tablett a 375 mg. pr. døgn. Og "Sunlight-såpe" under madrassen:-) Jeg var utrolig plaget med legg/ankelkramper om natta, men nå er det lenge siden sist, heldigvis. 0 Siter
rose23 Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Det hjalp meg også:-) Men jeg måtte bruke "Super-magnesium": Dvs. 1 tablett a 375 mg. pr. døgn. Og "Sunlight-såpe" under madrassen:-) Jeg var utrolig plaget med legg/ankelkramper om natta, men nå er det lenge siden sist, heldigvis. Bokstavelig? Såpe under madrassa? Hørtes snålt ut... :-/ 0 Siter
Colette Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Bokstavelig? Såpe under madrassa? Hørtes snålt ut... :-/ Det er bare et kjeringråd, på linje med "ulltråd" rundt ankelen. Jeg vet ikke om det hjelper, men såpestykket ligger nå der:-) 0 Siter
Gjest tannknemlig for svar nå Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Magnesium hjalp meg mott "natt-strekk"... ellers var det bare tilfeldig at det gikk over da. Men kanskje verdt å prøve`? Jeg startet med magnesium i går, 1 tablett 2 ganger daglig, 300 mg så jeg. Håper det vil hjelpe meg etterhvert også. For man må vel bruke det noen dager før effekten er der? takk for svar 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 http://www.amazon.com/Natures-Sunshine-Massage-Structural-Support/dp/B000J4I8O2 Prøv denne! Fås kjøpt hos helsekostbutikker og hos enkelte kiropraktorer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.