Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg først og fremst til å få i seng en lite sjarmerende 6-åring *grrr* Men først må jeg dusje henne og vaske håret hennes (ble sist gjort i går). Hun har nemlig gått bananas med en babyolje og er rett og slett ubegripelig (og bokstavelig) sleip for øyeblikket :-(

Oh, the joy! ;-( Jeg er suuuur. Nå må jeg psyke meg opp for å takle rabalderet på badet. Håper på en bedre kveld fra kl 20:15....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375305-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

20

• morsan

3

• mrxx

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Sitter med laptop på fanget, norge rundt på tv, fyr i peisen og to bananspisende sjuåringer som skal fortelle meg alt som skjer på tv. Som er under en meter fra meg og i 48 tommer.. ;0)

De skal legge seg etterhvert. Og da skal jeg koke meg te og zappe rundt på tv. Og dille på data samtidig. I morra skal vi på tur og innom en antikkforetning som ligger på ruta vår. Hvis ikke hele skogen vår snør ned først da.

Gjest Shira :o)

Ho ho, herlig sleik på jenta nå da!

Jeg gjør alt annet enn det jeg skal gjøre. Arbeidskravet har alt for raskt deadline og jeg synes plutselig at å vaske badet er spennende. Så spiser jeg litt. Så er jeg overbevist om at bikkja trenger 100% oppmerksomhet.

Straks kommer guttungen hjem og da får jeg ikke gjort noe, han prater nemlig non stop. Så må jeg sikkert se på tv. Så spise igjen.

''Hun har nemlig gått bananas med en babyolje og er rett og slett ubegripelig (og bokstavelig) sleip for øyeblikket :-(''

*hahahahahahaha*

Jentungen og jeg har nettshoppet litt på Ellos og nå skal ungene straks ha kveldsmat, jeg er litt småsulten sjøl også. Bare rolig hos oss med andre ord. Har spilt litt yatzy med ungene og lekt "perfekt liten familie" en liten stund. *pusser glorien litt før den falmer igjen*

Annonse

''Hun har nemlig gått bananas med en babyolje og er rett og slett ubegripelig (og bokstavelig) sleip for øyeblikket :-(''

*hahahahahahaha*

Jentungen og jeg har nettshoppet litt på Ellos og nå skal ungene straks ha kveldsmat, jeg er litt småsulten sjøl også. Bare rolig hos oss med andre ord. Har spilt litt yatzy med ungene og lekt "perfekt liten familie" en liten stund. *pusser glorien litt før den falmer igjen*

Bare le du... I går syntes hun at den blå sprittusjen hadde blitt grisete, og besluttet å vaske den i vasken på badet. Fantastisk :-(

[quote name=Shira :o)' timestamp='1327690819' post='4712510]

Ho ho, herlig sleik på jenta nå da!

Jeg gjør alt annet enn det jeg skal gjøre. Arbeidskravet har alt for raskt deadline og jeg synes plutselig at å vaske badet er spennende. Så spiser jeg litt. Så er jeg overbevist om at bikkja trenger 100% oppmerksomhet.

Straks kommer guttungen hjem og da får jeg ikke gjort noe, han prater nemlig non stop. Så må jeg sikkert se på tv. Så spise igjen.

Du skulle bare ha sett...! Hele ungen var skikkelig sleip av oljen og håret var en katastrofe!

Sitter med laptop på fanget, norge rundt på tv, fyr i peisen og to bananspisende sjuåringer som skal fortelle meg alt som skjer på tv. Som er under en meter fra meg og i 48 tommer.. ;0)

De skal legge seg etterhvert. Og da skal jeg koke meg te og zappe rundt på tv. Og dille på data samtidig. I morra skal vi på tur og innom en antikkforetning som ligger på ruta vår. Hvis ikke hele skogen vår snør ned først da.

Kos deg! Det er roligere her nå, men 11-åringen gruser meg i Wordfeud...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...