Gjest Litt forfengelig Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Har en del åreknuter på leggene. Hva gjør dere andre med åreknutene? Støttestrømper? Har dere operert dem bort? Godtatt at de er der? Jeg synest de er stygge, men gruer for operasjon...... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg tok operasjon for tre år siden på det ene beinet. Mine var ikek vonde, men legen anbefalte det fordi at den ene venen fungerte dårlig + at på ett sted var det lite pent. Det var imidlertid det medisinske som gjorde at jeg tok operasjon. Det var dagkirurgisk, lett narkose - fikk dra jhem i 14 tida, tror jeg. Hadde mye smerter de tre første dagene (mye kramper + litt vondt i sårene), var sykemeldt i 14 dager. Etter de tre første dagene var det helt ok. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg fjernet en del åreknuter i låret og leggen for ca 2,5 år siden. Jeg hadde plager med de fordi de var vonde. Jeg møtte opp på sykehuset 0800 og var hjemme igjen 1200. Fikk lett narkose - og var i fin form når jeg dro hjem før 1200 Dette skjedde en tirsdag, jeg var tilbake på jobb igjen på mandagen. Jeg jobber på kontor Har ikke angret et sekund på at jeg gjorde dette. Det er ikke noe å grue seg for iallefall. Jeg måtte gå med støttestrømpe en god stund etter operasjonen, husker ikke helt hvor lenge, men 6-8 uker tror jeg, mulig jeg husker feil 0 Siter
Gjest Åreknuta Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har fjernet. Men det kom tilbake, og var kjempestygt. Jeg tror jeg ønsker fjerning med laser istedenfor. Det ble mye arr. 0 Siter
Gjest Åreknuta Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Det eneste som hjelper er støttestrømper. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg fjernet en del åreknuter i låret og leggen for ca 2,5 år siden. Jeg hadde plager med de fordi de var vonde. Jeg møtte opp på sykehuset 0800 og var hjemme igjen 1200. Fikk lett narkose - og var i fin form når jeg dro hjem før 1200 Dette skjedde en tirsdag, jeg var tilbake på jobb igjen på mandagen. Jeg jobber på kontor Har ikke angret et sekund på at jeg gjorde dette. Det er ikke noe å grue seg for iallefall. Jeg måtte gå med støttestrømpe en god stund etter operasjonen, husker ikke helt hvor lenge, men 6-8 uker tror jeg, mulig jeg husker feil Ja, jeg måtte også gå med støttestrømpe i 6 uker etterpå. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 http://www.behandlingaareknuter.com/ Jeg akter ikke å dø med åreknuter nei. *Sniff* Får jeg fler enn den ene lille som truer med å bryte ut, så er jeg ikke sein om å fikse nei. 0 Siter
stromme Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Opererte dem. Valgte Lovisenberg, som hadde kortest ventetid. Super behandling der inne. Har fått sååå flotte ben, he, he. 0 Siter
Tonette Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg tok laseroperasjon hos dette firmaet her: http://www.svcnorge.no/ Er veldig fornøyd med operasjonen. Selve operasjonen tok ca 1 1/2 time, og da tok jeg begge bena. Jeg fikk lokalbedøvelse, og da operasjonen var over var jeg i veldig fin form, og gikk ned trappene istedet for å ta heisen. Jeg hadde tatt meg fri fra jobben operasjonsdagen og dagen etter. Det gikk helt fint å gå på jobb to dager etter operasjonen, men jeg unngikk å sitte på huk, eller på kne, for det var ubehagelig den første tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.