Gå til innhold

Tilbehør til seibiff

Anbefalte innlegg

Skal lservere det til middag i ettermiddag.

Vanligvis serverer jeg det med løk, poteter og revet gulrot. Synes imidlertid det er litt kjedelig. Har fersk champinjong i kjøleskapet. Kan det passe sammen med løken? Hva med kokt brokoli? Noe annet? Gi meg gjerne noen gode oppskrifter! :)

Har forøvrig en søndagsåpen ekspress butikk i nærheten, hvor jeg får tak i det meste! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375369-tilbeh%C3%B8r-til-seibiff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Syns seibiff med løk holder i plenty!

Bruker bare løk, potet og gulrot jeg da,

evnt har jeg både revet og kokt gulrot ved siden av.

Kan hende det funker å steke litt sjampignon ved siden av løken?

Og kanskje litt babymais og babygulrøtter i stedet for "vanlig" gulrot? Hmmmm...

Jeg ville ikke hatt sopp til sei, men hva med å stryke et tynt lag sennep oppå seien og bak den i ovnen istedefor å steke den i panne? Skjær gullerøttene i tynne staver, skjær løken i tynne båter og skill brokkoloen i små deler. Gi gullerøtter og brokkolien et kjapt oppkok, stek løken gylden, bland alt sammen og ta en klatt smør sammen med det hele. Server med poteter - kjempegodt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...