Gå til innhold

finito.....


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

Ja, så var det gjordt. Gikk ganske greit i retten i dag. Det var satt av 1 time og 15 min til meg, men jeg satt i 3 og en halv time...passelig sliten etterpå.

Orker ikke å skrive mer om hva som foregikk der, men jeg vil bare legge ved denne linken om saken som sto i avisen idag. Jeg ble bare helt lattermild når jeg leste om "mine seksuelle behov"....Kan det være mulig dere???

http://www.nettvest.com/apps/pbcs.dll/artikkel?Dato=20011023&Kategori=NYHET&Lopenr=11023002&Ref=AR

Håper dere ser galskapen i det!

Fikk heldigvis fortalt min side av saken i dag.

Vennlig hilsen den "sexgale."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lind@,

Synes du har vært kjempetøff. Og forstår godt du var sliten.

Den strategien forsvaret legger opp til er, om mulig, enda mer virkelighetsfjern enn det tiltalte tydeligvis er. Det er bare til å riste på hodet og håpe på at dommeren finner hjemmel for å bure inne *advokaten* et år eller to, i tillegg til tiltalte.

PS: på tross av hva de skriver så er vi ikke redde for å møte deg på neste Treff! ;-)

Håper virkelig alt går din vei nå, Lind@! Du har gjort en kjempejobb!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre jesus...går det an? At menn har behov - greit nok; men vi vet da hva som er rett og galt og da...alle er i stand til å foreta et -valg-, og til å skjønne hva vi gjør.

Blir nesten deprimert over hva forsvarsadvokater kan få seg til å si...og den med å lempe skylden over på ofrene...*grøsser*

*klemmer vennen masse*

Det er snart over nå - kjemp videre, ikke lenge igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linda.

Jeg vil bare si at ut fra det jeg leste i artikkelen, så er det vell ingen tvil om at fyren er "sprengt" i hodet sitt???

Tror ikke du har noe å være redd for.

*sender deg en styrkende klem*

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble sliten av det.

Bare vær forberedt på at i den fyrens fantasier er nok alt mulig - så ikke la noe han måtte finne på å si fremover sjokkere deg.

Håper bare at han får en enda strengere dom nå, og at han ikke får anket videre. Det ville vært som fortjent med en slik strategi.

Og fint at du kan se det humoristiske i en så absurd uttalelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lind@!

Av og til får jeg lyst til å ringe journalistene som skriver slike artikler og høre om de er klar over at det faktisk er vanlige, levende, oppegående mennesker de skriver om. Skulle tro de hadde ambisjoner om å bli krimforfattere eller noe sånt. Det er jo helt sykt! Ikke bry deg, hvis du klarer å la være. Jeg vet hvordan det føles, har vært der selv. Men det beste vi kan gjøre er å overse dem.

Nå har du gjort alt du kan gjøre i denne saken. Du har vært kjempeflink, og jeg er vanvittig stolt av deg! Du kjemper en kamp for din egen sak, men samtidig gjør du en enorm jobb for andre også, det må du aldri glemme!

Håper du kan få fred nå. At saken får en rettferdig avslutning. Og etter å ha sett Holmgang i kveld, må det dreie seg om 5 år minst.

Min aller beste klem går til deg, Lind@!!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker dere alle for støtten.

Fikk beskjed om at jeg kanskje skal inn igjen... Har lite lyst til det...

På onsdag i neste uke får jeg sikkert svar på om han blir dømt eller ikke. Så jeg har en klump i magen enda.

Det varmer mye med støtten deres :o)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...