Gå til innhold

Hviken Nidar favoritt skal du stemme på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yoghurtsjokoladeelskeren

Jaaaa, elsker og savner soho stort! Men kan du vise meg hvor jeg stemmer? Er det på FB eller noe slikt?

Litt sleipt, men du må bli "venn med" Nidar på facebook for å kunne stemme. Så de sikrer seg litt god reklame der..

''Enig, de små SOHO'ene smakte ikke helt likt. Jeg innbilte meg at det var fordi det ble for mye sjokolade i forhold til yoghurten...''

De er jo ikke like, tidligere måtte SoHo ligge i kjøla pga yoghurfyllet, men nå har de gjort noe med det slik at den tåler å ligge i romtemperatur over tid. *skeptisk*

''tidligere måtte SoHo ligge i kjøla pga yoghurfyllet, men nå har de gjort noe med det slik at den tåler å ligge i romtemperatur over tid. *skeptisk*''

Huff, der har vi nok forklaringen på hvorfor den nye Soho utgaven ikke var like god. Yoghurtmassen smeltet rett og slett ikke like godt på tunga og kjentes litt harsk ut på smaken.

Nesten så jeg mistenker Nidar for ha latt den sohosjokoladen være mindre god med vilje fordi de egentlig ikke vil lansere den på nytt. Samtidig som de er lei av maset til folket :-/

Jeg var som du SÅ glad når jeg så SO-HO biten!

Og SÅ skuffet når jeg smakte den.

Den smakte da anderledes?

Og det var jo nesten ikke forskjell på den lyse og den brune delen?

Ja, tror Lillemus har svaret på hvorfor den smakte annerledes. De har laget yoghurtmassen på en annen måte slik at den bedre skal tåle romtempereatur :-/

Det er forklaringen på hvorfor (ihvertfall de bitene jeg har smakt) smakte litt tamt og mindre ferskt enn jeg husket..

Gjest Psyk av alt

Ja, tror Lillemus har svaret på hvorfor den smakte annerledes. De har laget yoghurtmassen på en annen måte slik at den bedre skal tåle romtempereatur :-/

Det er forklaringen på hvorfor (ihvertfall de bitene jeg har smakt) smakte litt tamt og mindre ferskt enn jeg husket..

Ja, der er nok svaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...