Gjest Jakob Hjelpesløs Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg bor sammen med henne nå. Jeg greier ikke å finne min egen bolig pga. angst for mennesker. Jeg gruer meg til hun dør, hva skal jeg gjøre da? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Skaffe deg hjelp og behandling for angsten, noe du bør begynne med nå. 0 Siter
Gjest MILFDAMA Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Arve boligen eller høre om du kan overta leiekontrakten? Eventuelt får du begynne å ta tak i problemene og i livet ditt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Du kan jo bare fortsette å bo der. Er det leiekontrakt så får du bo der hvis du har hatt adresse der i fem år, tror jeg. Eier hun så arver du antagelig 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Ta kontakt med legen din nå for å få hjelp med angsten. Ikke vent til du sitter der og er full av sorg over din mors bortgang i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.