Gjest Sannti Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har selv brukt det flere ganger, og har ikke merket noe rus bortsett fra at jeg ikke fikk sove. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Forbudet bygger sannsynligvis på et noe større erfaringsgrunnlag enn dine forsøk på deg selv. 0 Siter
Angustia Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Speed er kanskje ikke farlig, men konsekvensene rundt det kan være fatale... 0 Siter
rose23 Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Eeehhh? Hva er poenget med å ta amfetamin dersom alt du opplever er å ikke få sove? 0 Siter
Gjest Sannti Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Eeehhh? Hva er poenget med å ta amfetamin dersom alt du opplever er å ikke få sove? Nei si det. 0 Siter
Gjest Fryktelige greier Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Har bodd sammen med en rusmisbruker i mange år.Kom meg heldigvis vekk etter mange år. Det du skriver henger ikke på greip. I tillegg til manglende søvn kan jeg nevne andre ting: Dårlig apetitt, hallusiasjoner, svingende humør, aggresjon,abstinenser,dødsangst osv osv. Selvfølgelig bør amfetamin forbys! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.