Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Trådstarter er ikke alene om å ha slike opplevelser hos NAV. Ansatte der er lite eller ingenting trent i å reagere adekvat på menneskelige reaksjoner. Selv har jeg et brev fra trygdesjefen (dengang) hvor han unnskylder oppførselen til min saksbehandler for ti år siden. Hun jobber der fremdeles, dessverre. ''Ansatte der er lite eller ingenting trent i å reagere adekvat på menneskelige reaksjoner'' Hva er 'reagere adekvat' og hva er menneskelige reaksjoner' i denne sammenhengen? Å ha det vanskelig gir ingen rett til å være vanskelig. Etter mitt syn er det forståelig at en saksbehandler reagerer på utskjelling som nok i 99% av tilfellene ikke er sakbehandlers men regelverkets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328182668' post='4715113] Jeg var temmelig tydelig på mine ord på dette møte, og sa klart fra at jeg selv har hjulpet 2 stk til å komme seg bort fra denne tanken. Jeg er bokstavelig talt mettet av systemet og sa at jeg skjønner hvorfor folk reagerer på denne måten. Var i nytt møte med henne i går faktisk, hvor hun innrømmet ovenfor både samboeren min, nav leder og politimann som var med på møte at disse ord var de jeg brukte. Hun ble også tilsnakket av nav leder og fikk bemerkelser på at om hun var i tvil på en slik anklagelse skulle hun faktisk ha innkaldt meg på et nytt møte, for å fått klarhet i om det var slik at jeg mente jeg skulle ta mitt liv eller ikke. FØR meldingen ble sendt til barnevernet.Hun beklaget seg faktisk etterpå, å derfor mener jeg at nav slipper faktisk for lett unna i slike tilfeller. Hadde hun gjort det hadde hun fått svar på om jeg hadde disse planene eller ikke. Dessuten er jeg nok for gla i livet mitt til å la det ende på denne måten . Hadde heller ikke tatt denne kampen og latt barna mine blitt en del av dette. Barna ble innblandet pga at saksbehandleren ikke lyttet til va som ble sagt. Hvordan tror dere barna har det nå når de er blitt avhørt av barnevernet om et slikt tema? Det er neimen ikke enkelt å være mor, når barna stiller spørsmålene om jeg kommer til å dø pga helseplagene mine osv. Barna burde ha blitt skånet for slikt ivertfall til de har fått snakket med meg og nav osv. Hadde du i går møte med Nav, der politiet, din samboer, saksbehandler og saksbehandlers overordnede var til stede? Og saksbehandler fikk refs og du full oppreisning? Hvorfor starter du da denne tråden i dag om hvor håpløs NAV er, uten å nevne det siste møtet i hovedinnlegget? Beklager, men jeg tror ikke på deg. Det høres ut som en tidligere bruker på dol, som hver gang hun fikk motbør av dolleserne, diktet opp nye mail, møter, hendelser som støttet hennes syn. Jeg tviler ikke det minste på at nange har store problemer med NAV. Men denne historien blir for drøy. En sånn anmeldelse ville bare blitt henlagt av politiet. De ville ikke stilt opp på et sånt møte, i hvert fall ikke så kort tid etter anmeldelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
>EHS Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Den ble skrevet unde det til da siste innlegg for at evt ytterligere innlegg kunne endre overskriften. Hei. Beklager. Jeg leste meldingene i litt feil rekkefølget, å så desvberre ikke meldingen om å bruke små bokstaver før nå. >Beklager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328182668' post='4715113] Jeg var temmelig tydelig på mine ord på dette møte, og sa klart fra at jeg selv har hjulpet 2 stk til å komme seg bort fra denne tanken. Jeg er bokstavelig talt mettet av systemet og sa at jeg skjønner hvorfor folk reagerer på denne måten. Var i nytt møte med henne i går faktisk, hvor hun innrømmet ovenfor både samboeren min, nav leder og politimann som var med på møte at disse ord var de jeg brukte. Hun ble også tilsnakket av nav leder og fikk bemerkelser på at om hun var i tvil på en slik anklagelse skulle hun faktisk ha innkaldt meg på et nytt møte, for å fått klarhet i om det var slik at jeg mente jeg skulle ta mitt liv eller ikke. FØR meldingen ble sendt til barnevernet.Hun beklaget seg faktisk etterpå, å derfor mener jeg at nav slipper faktisk for lett unna i slike tilfeller. Hadde hun gjort det hadde hun fått svar på om jeg hadde disse planene eller ikke. Dessuten er jeg nok for gla i livet mitt til å la det ende på denne måten . Hadde heller ikke tatt denne kampen og latt barna mine blitt en del av dette. Barna ble innblandet pga at saksbehandleren ikke lyttet til va som ble sagt. Hvordan tror dere barna har det nå når de er blitt avhørt av barnevernet om et slikt tema? Det er neimen ikke enkelt å være mor, når barna stiller spørsmålene om jeg kommer til å dø pga helseplagene mine osv. Barna burde ha blitt skånet for slikt ivertfall til de har fått snakket med meg og nav osv. ''Hadde hun gjort det hadde hun fått svar på om jeg hadde disse planene eller ikke.'' Du tror ikke at hun kanskje ble litt satt ut og fikk et lite snev av panikk da du plutselig begynte å snakke om selvmord? ''Dessuten er jeg nok for gla i livet mitt til å la det ende på denne måten.'' Og hvordan skulle hun vite det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there also Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 ''Ansatte der er lite eller ingenting trent i å reagere adekvat på menneskelige reaksjoner'' Hva er 'reagere adekvat' og hva er menneskelige reaksjoner' i denne sammenhengen? Å ha det vanskelig gir ingen rett til å være vanskelig. Etter mitt syn er det forståelig at en saksbehandler reagerer på utskjelling som nok i 99% av tilfellene ikke er sakbehandlers men regelverkets skyld. Det er f.eks. menneskelig reaksjon å gråte og bli helt utenfor. Det er ikke adekvat behandling å skjelle ut mennesker. Dette er min erfaring og jeg fikk beklagelse. Jeg har fått mildt sagt idiotiske svar hos NAV siden, som f.eks. da jeg ba om attest på at jeg var medlem i norsk folketrygd og fikk vite at jeg måtte kontakte Nav for utenlandssaker fordi jeg er født utenlands. Da jeg protesterte og sa at det kunne ikke stemme ble jeg skjelt ut engang til. Jeg fikk muntlig beklagelse dagen etter som holdt for meg. Nav ansatte er forskjellige, men erfaringen har gjort meg skeptisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hadde du i går møte med Nav, der politiet, din samboer, saksbehandler og saksbehandlers overordnede var til stede? Og saksbehandler fikk refs og du full oppreisning? Hvorfor starter du da denne tråden i dag om hvor håpløs NAV er, uten å nevne det siste møtet i hovedinnlegget? Beklager, men jeg tror ikke på deg. Det høres ut som en tidligere bruker på dol, som hver gang hun fikk motbør av dolleserne, diktet opp nye mail, møter, hendelser som støttet hennes syn. Jeg tviler ikke det minste på at nange har store problemer med NAV. Men denne historien blir for drøy. En sånn anmeldelse ville bare blitt henlagt av politiet. De ville ikke stilt opp på et sånt møte, i hvert fall ikke så kort tid etter anmeldelsen. Hehe, dette har du rett i. Det eneste som må sies å være pressemat i denne saken - om den hadde vært korrekt - er isåfall politiets prioriteringer og ressursbruk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er f.eks. menneskelig reaksjon å gråte og bli helt utenfor. Det er ikke adekvat behandling å skjelle ut mennesker. Dette er min erfaring og jeg fikk beklagelse. Jeg har fått mildt sagt idiotiske svar hos NAV siden, som f.eks. da jeg ba om attest på at jeg var medlem i norsk folketrygd og fikk vite at jeg måtte kontakte Nav for utenlandssaker fordi jeg er født utenlands. Da jeg protesterte og sa at det kunne ikke stemme ble jeg skjelt ut engang til. Jeg fikk muntlig beklagelse dagen etter som holdt for meg. Nav ansatte er forskjellige, men erfaringen har gjort meg skeptisk. Jeg skjønner ikke helt jeg - hva gjorde saksbehandler når du begynte å gråte da? Skjelle deg ut? For hva? For at du gråt? Det høres i såfall litt spesielt ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there also Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt jeg - hva gjorde saksbehandler når du begynte å gråte da? Skjelle deg ut? For hva? For at du gråt? Det høres i såfall litt spesielt ut. Ja for å gråte og nekte å søke om attføring. Hele situasjonen var absurd og spesiell. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja for å gråte og nekte å søke om attføring. Hele situasjonen var absurd og spesiell. ''Ja for å gråte og nekte å søke om attføring. Hele situasjonen var absurd og spesiell'' Du tror ikke det handlet mer om at du nektet å søke attføring da? Uansett høres detut som en situasjon det hadde vært lurt å ta en timeout fra for å få ro til å argumentere for sitt synspunkt. Endte du opp med å søke attføring da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328182668' post='4715113] Jeg var temmelig tydelig på mine ord på dette møte, og sa klart fra at jeg selv har hjulpet 2 stk til å komme seg bort fra denne tanken. Jeg er bokstavelig talt mettet av systemet og sa at jeg skjønner hvorfor folk reagerer på denne måten. Var i nytt møte med henne i går faktisk, hvor hun innrømmet ovenfor både samboeren min, nav leder og politimann som var med på møte at disse ord var de jeg brukte. Hun ble også tilsnakket av nav leder og fikk bemerkelser på at om hun var i tvil på en slik anklagelse skulle hun faktisk ha innkaldt meg på et nytt møte, for å fått klarhet i om det var slik at jeg mente jeg skulle ta mitt liv eller ikke. FØR meldingen ble sendt til barnevernet.Hun beklaget seg faktisk etterpå, å derfor mener jeg at nav slipper faktisk for lett unna i slike tilfeller. Hadde hun gjort det hadde hun fått svar på om jeg hadde disse planene eller ikke. Dessuten er jeg nok for gla i livet mitt til å la det ende på denne måten . Hadde heller ikke tatt denne kampen og latt barna mine blitt en del av dette. Barna ble innblandet pga at saksbehandleren ikke lyttet til va som ble sagt. Hvordan tror dere barna har det nå når de er blitt avhørt av barnevernet om et slikt tema? Det er neimen ikke enkelt å være mor, når barna stiller spørsmålene om jeg kommer til å dø pga helseplagene mine osv. Barna burde ha blitt skånet for slikt ivertfall til de har fått snakket med meg og nav osv. Jeg har omtrent ingen erfaring med NAV. Men jeg begynner å forstå hvorfor køene der er lange. Du er nyinnflyttet og har allerede hatt minst 3 møter med dem siden nyttår, i tillegg til minst ett med barnevernet? Ikke rart det tar tid å få gjort alminnelige, forhåndsvarslede ting som å starte pensjonsutbetaling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har omtrent ingen erfaring med NAV. Men jeg begynner å forstå hvorfor køene der er lange. Du er nyinnflyttet og har allerede hatt minst 3 møter med dem siden nyttår, i tillegg til minst ett med barnevernet? Ikke rart det tar tid å få gjort alminnelige, forhåndsvarslede ting som å starte pensjonsutbetaling. Sant nok! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
>EHS Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Hadde du i går møte med Nav, der politiet, din samboer, saksbehandler og saksbehandlers overordnede var til stede? Og saksbehandler fikk refs og du full oppreisning? Hvorfor starter du da denne tråden i dag om hvor håpløs NAV er, uten å nevne det siste møtet i hovedinnlegget? Beklager, men jeg tror ikke på deg. Det høres ut som en tidligere bruker på dol, som hver gang hun fikk motbør av dolleserne, diktet opp nye mail, møter, hendelser som støttet hennes syn. Jeg tviler ikke det minste på at nange har store problemer med NAV. Men denne historien blir for drøy. En sånn anmeldelse ville bare blitt henlagt av politiet. De ville ikke stilt opp på et sånt møte, i hvert fall ikke så kort tid etter anmeldelsen. Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er. Jeg anmeldte saksbehandleren min 18.januar, og krevde ny saksbehandler 19.jan. Jeg ble lovet at innen 48 timer skulle jeg bli tilbakeringt for å få nye timeavtaler med ny saksbehandler men pr.dags dato har de ikke ringt. Jeg fikk brev om stans av aap og brev om at mitt ønske om å bytte saksbehandler måtte søkes og begrunnes. Dette ble sendt av samme saksbehandler som jeg hadde.. Dette brevet kom i posten 27.jan(lørdag). og jeg hadde møte 31.jan. 30.januar satt jeg hele dagen i telefonen for å ringe nav i forhold til dette møte med en annen saksbehandler. Jeg snakket derfor med politimannen som tok imot denne anmeldelsen og han ringte nav for meg. Han hadde flere samtaler både med leder og saksbehandler før han kom frem til en løsning. kl 12.40 samme dag fikk jeg telefon fra politiet om at han ble med på møte sammen med nav leder og denne saksbehandleren som jeg ikke ville ha. (13.00 var møtet) Han fikk med nav leder på møtet og fikk selv høre innrømmelsen av saksbehandleren. At jeg ikke skrev dette i tidligere innlegg har faktisk ikke du noe med. Jeg skal allikavell ha denne saken ut i media og vil da også legge frem papirene som bevis. Tro va du vil for min del. Jeg er ivertfall blitt mettet av systemet som ikke fungerer og synes det er like greit at andre brukere kan lese om hvordan nav faktisk behandler sine brukere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328187652' post='4715149] Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er. Jeg anmeldte saksbehandleren min 18.januar, og krevde ny saksbehandler 19.jan. Jeg ble lovet at innen 48 timer skulle jeg bli tilbakeringt for å få nye timeavtaler med ny saksbehandler men pr.dags dato har de ikke ringt. Jeg fikk brev om stans av aap og brev om at mitt ønske om å bytte saksbehandler måtte søkes og begrunnes. Dette ble sendt av samme saksbehandler som jeg hadde.. Dette brevet kom i posten 27.jan(lørdag). og jeg hadde møte 31.jan. 30.januar satt jeg hele dagen i telefonen for å ringe nav i forhold til dette møte med en annen saksbehandler. Jeg snakket derfor med politimannen som tok imot denne anmeldelsen og han ringte nav for meg. Han hadde flere samtaler både med leder og saksbehandler før han kom frem til en løsning. kl 12.40 samme dag fikk jeg telefon fra politiet om at han ble med på møte sammen med nav leder og denne saksbehandleren som jeg ikke ville ha. (13.00 var møtet) Han fikk med nav leder på møtet og fikk selv høre innrømmelsen av saksbehandleren. At jeg ikke skrev dette i tidligere innlegg har faktisk ikke du noe med. Jeg skal allikavell ha denne saken ut i media og vil da også legge frem papirene som bevis. Tro va du vil for min del. Jeg er ivertfall blitt mettet av systemet som ikke fungerer og synes det er like greit at andre brukere kan lese om hvordan nav faktisk behandler sine brukere. Til info, så er DOL forkortelse for DoktorOnLine, altså her vi er akkurat nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328187652' post='4715149] Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er. Jeg anmeldte saksbehandleren min 18.januar, og krevde ny saksbehandler 19.jan. Jeg ble lovet at innen 48 timer skulle jeg bli tilbakeringt for å få nye timeavtaler med ny saksbehandler men pr.dags dato har de ikke ringt. Jeg fikk brev om stans av aap og brev om at mitt ønske om å bytte saksbehandler måtte søkes og begrunnes. Dette ble sendt av samme saksbehandler som jeg hadde.. Dette brevet kom i posten 27.jan(lørdag). og jeg hadde møte 31.jan. 30.januar satt jeg hele dagen i telefonen for å ringe nav i forhold til dette møte med en annen saksbehandler. Jeg snakket derfor med politimannen som tok imot denne anmeldelsen og han ringte nav for meg. Han hadde flere samtaler både med leder og saksbehandler før han kom frem til en løsning. kl 12.40 samme dag fikk jeg telefon fra politiet om at han ble med på møte sammen med nav leder og denne saksbehandleren som jeg ikke ville ha. (13.00 var møtet) Han fikk med nav leder på møtet og fikk selv høre innrømmelsen av saksbehandleren. At jeg ikke skrev dette i tidligere innlegg har faktisk ikke du noe med. Jeg skal allikavell ha denne saken ut i media og vil da også legge frem papirene som bevis. Tro va du vil for min del. Jeg er ivertfall blitt mettet av systemet som ikke fungerer og synes det er like greit at andre brukere kan lese om hvordan nav faktisk behandler sine brukere. ''Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er.'' Dette er DOL. DOL = Doktor Online. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
>EHS Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 ''Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er.'' Dette er DOL. DOL = Doktor Online. Sorry men det kunne vell ikke jeg lukte. Er ingen data nærd jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har omtrent ingen erfaring med NAV. Men jeg begynner å forstå hvorfor køene der er lange. Du er nyinnflyttet og har allerede hatt minst 3 møter med dem siden nyttår, i tillegg til minst ett med barnevernet? Ikke rart det tar tid å få gjort alminnelige, forhåndsvarslede ting som å starte pensjonsutbetaling. Godt poeng. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there also Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 ''Ja for å gråte og nekte å søke om attføring. Hele situasjonen var absurd og spesiell'' Du tror ikke det handlet mer om at du nektet å søke attføring da? Uansett høres detut som en situasjon det hadde vært lurt å ta en timeout fra for å få ro til å argumentere for sitt synspunkt. Endte du opp med å søke attføring da? Jeg har ikke lyst å fordype meg særlig i dette igjen. Saksbehandleren fikk tiltale og ble tatt ut av min sak. Nei jeg søkte aldri attføring selvom jeg ble presset til det av trygdekontoret. Hun sa gang på gang til meg at legen min måtte forstå hva hun skulle skrive i en attest. Det ble nokså stor sak utav dette hvor jeg ikke kjenner alle detaljer og har i hvert fall ikke lyst å huske de jeg har fortrengt. Hvorvidt hun skjelte meg ut fordi jeg (og legen) nektet å søke attføring eller fordi jeg gråt og var utenfor er irrelevant og lite interessant for dolere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there also Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328187652' post='4715149] Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er. Jeg anmeldte saksbehandleren min 18.januar, og krevde ny saksbehandler 19.jan. Jeg ble lovet at innen 48 timer skulle jeg bli tilbakeringt for å få nye timeavtaler med ny saksbehandler men pr.dags dato har de ikke ringt. Jeg fikk brev om stans av aap og brev om at mitt ønske om å bytte saksbehandler måtte søkes og begrunnes. Dette ble sendt av samme saksbehandler som jeg hadde.. Dette brevet kom i posten 27.jan(lørdag). og jeg hadde møte 31.jan. 30.januar satt jeg hele dagen i telefonen for å ringe nav i forhold til dette møte med en annen saksbehandler. Jeg snakket derfor med politimannen som tok imot denne anmeldelsen og han ringte nav for meg. Han hadde flere samtaler både med leder og saksbehandler før han kom frem til en løsning. kl 12.40 samme dag fikk jeg telefon fra politiet om at han ble med på møte sammen med nav leder og denne saksbehandleren som jeg ikke ville ha. (13.00 var møtet) Han fikk med nav leder på møtet og fikk selv høre innrømmelsen av saksbehandleren. At jeg ikke skrev dette i tidligere innlegg har faktisk ikke du noe med. Jeg skal allikavell ha denne saken ut i media og vil da også legge frem papirene som bevis. Tro va du vil for min del. Jeg er ivertfall blitt mettet av systemet som ikke fungerer og synes det er like greit at andre brukere kan lese om hvordan nav faktisk behandler sine brukere. Jeg fraråder deg å ta denne saken ut i media. Det er det ingen som tjener på og aller minst du selv. Jeg vet hva jeg snakker om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [quote name=>EHS' timestamp='1328187652' post='4715149] Tro hva faen du vil for min del. Dol har jeg aldri vært på, å vet ikke en gang va er. Jeg anmeldte saksbehandleren min 18.januar, og krevde ny saksbehandler 19.jan. Jeg ble lovet at innen 48 timer skulle jeg bli tilbakeringt for å få nye timeavtaler med ny saksbehandler men pr.dags dato har de ikke ringt. Jeg fikk brev om stans av aap og brev om at mitt ønske om å bytte saksbehandler måtte søkes og begrunnes. Dette ble sendt av samme saksbehandler som jeg hadde.. Dette brevet kom i posten 27.jan(lørdag). og jeg hadde møte 31.jan. 30.januar satt jeg hele dagen i telefonen for å ringe nav i forhold til dette møte med en annen saksbehandler. Jeg snakket derfor med politimannen som tok imot denne anmeldelsen og han ringte nav for meg. Han hadde flere samtaler både med leder og saksbehandler før han kom frem til en løsning. kl 12.40 samme dag fikk jeg telefon fra politiet om at han ble med på møte sammen med nav leder og denne saksbehandleren som jeg ikke ville ha. (13.00 var møtet) Han fikk med nav leder på møtet og fikk selv høre innrømmelsen av saksbehandleren. At jeg ikke skrev dette i tidligere innlegg har faktisk ikke du noe med. Jeg skal allikavell ha denne saken ut i media og vil da også legge frem papirene som bevis. Tro va du vil for min del. Jeg er ivertfall blitt mettet av systemet som ikke fungerer og synes det er like greit at andre brukere kan lese om hvordan nav faktisk behandler sine brukere. Det er like før du hjelper den NAV-ansatte med å bevise at bekymringsmeldingen ikke var grunnløs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
>EHS Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Det er like før du hjelper den NAV-ansatte med å bevise at bekymringsmeldingen ikke var grunnløs. Haha jaja den som ler sist ler best. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375542-n%C3%A5-har-jeg-virkelig-f%C3%A5tt-nok-av-nav/page/2/#findComment-3295960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.