Gå til innhold

Hva skjer i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Jeg sprayet først med zalospray og la en våt varm klut over en halvtimes tid. Så brukte jeg oppvaskkost og klut og skurte og purket i alle krinkler og kroker, skylte kluten og tørket opp ørten ganger, tok noen ganger med tørkepapir også for å få bort både gammelt fett og zalo.

Ungene hadde laget toast i det pluss at de hadde stekt hamburger (!!!!!) i det.... :-(

Takk for tips. Hamburgere i jernet ja...det er vel første gang jeg har hørt om ja. Så kjekt. Spesielt rengjøringen etterpå :)

Gjest Psyk av alt

Aller best å ta tørkepapir og tørke vekk fett med én gang du har brukt vaffeljernet. Bruk gjerne en gaffel bak papiret, slik at du kommer til mellom sprekker og i kanter osv.

Litt fuktig på tørkepapir (varmt vann) bruker jeg når jeg vasker toastjern og vaffeljern. Unngår å ripe og skrape på det.

Takk! skal gjøre det. En gang i fratiden.

Gjest horitit

Kan du gi meg oppskriften på hvordan du gjør rent et vaffeljern? Selve stekeflaten er jo greit - det får jeg til, men det samler seg ekkelt brungammalt fett på steder det ikke er lett å vaske. Akkurat det sammen med toastjernet..

Gyv på med en gammel tannbørste.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...