Gå til innhold

Svigermor favioriserer det ene barnet sitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Man lever bare en gang

Besøker dere henne oftere enn det andre søskenet gjør?

Nei, som sagt vi bor mye lengre unna. Men jeg forventer heller ikke at svigermor skal besøke oss like mye som det andre barnet. Men litt besøk hadde vært hyggelig. Svigermor er også pensjonist og har mer fri en oss andre som jobber.

Men hun besøk det andre søskenet.

Men dere bor jo mye lenger unna, og hun har dårlig råd. Kanskje bør dere tilby dere å hjelpe henne med reiseutgiftene. Det at hun besøker de som bor nærmere, betyr jo ikke at hun favoriserer den andre. Jeg har to barn, et som bor i byen jeg bor, og et som bor et stykke unna. Selvfølgelig ser jeg barnet som bor her oftere. Jeg favoriserer ikke barnet som bor nærmere meg for det. Jeg hadde blitt veldig såret og lei meg om noen hadde hevdet det.

Gjest Man lever bare en gang

Men dere bor jo mye lenger unna, og hun har dårlig råd. Kanskje bør dere tilby dere å hjelpe henne med reiseutgiftene. Det at hun besøker de som bor nærmere, betyr jo ikke at hun favoriserer den andre. Jeg har to barn, et som bor i byen jeg bor, og et som bor et stykke unna. Selvfølgelig ser jeg barnet som bor her oftere. Jeg favoriserer ikke barnet som bor nærmere meg for det. Jeg hadde blitt veldig såret og lei meg om noen hadde hevdet det.

Det andre barnet bor langt unna det også, men ikke så langt unna som oss. Jeg vil tro at reisekostnadene til det andre barnet med bil f.eks ikke er så langt unna det det koster med flybilletter til oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...