Gå til innhold

Sommer som overvektig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Du får trene :)

Og ang. alkoholmisbruket, jeg er selv coca cola misbruker, men det kan jo på et vis sammenlignes, det er jo en slags avhengighet.... og vektoppgangen skyldes jo alt sukkeret. Alkohol er jo sukker... og sukker blir til fett.

Drikk vann, mye sunnere for kroppen og helsa, og du vil se at kiloene raser... :)

Du har tid til å minke overvekten nå, ut og gå 3 x 30 minutter om dagen, øk på til 2 x 60 minutter om noen uker. Drikk vann og intet annet, og vips så er du 20 kg lettere før juni. Mat i så doser, sunt og magert. Tell kalorier.

''Du har tid til å minke overvekten nå, ut og gå 3 x 30 minutter om dagen''

Er disse minuttene inkludert de minuttene det tar til/fra jobb, butikken o.l? Eller er de bergenet utifra om vedkommende skulle hatt en stillesittende jobb og benytter seg av bil stort sett overalt?

Selv går jeg ca 1-2 timer tilsammen i løpet av dagen fordi jeg ikke har bil. Jeg verken trener eller går noe særlig turer utover dette. Synes turen til og fra jobb og butikken får holde. Er slank og føler jeg er i god form!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...