Gå til innhold

Hvor i Oslo bør vi bo? Fire kriterier

Anbefalte innlegg

Store skoler gjør hva generelt bedre?

Som jeg skrev i hovedinnlegget er det spesielt viktig for vårt barn å ha en mindre skole pga barnet har adhd OG er særskilt var for mye støy og lyder, trenger også god oversikt. Det er selvsagt viktig at skolen har spesielt tilrettelagt for/erfaring med adhd barn, derfor er det nok en fordel med en viss størrelse, men altså ikke altfor diger og uoversiktlig

Uten at jeg har referanser her og nå: elevene gjør det bedre, og det er oftere fagspesialister på en stor skole enn en liten skole.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• laban

5

• Mirabell

2

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Det blir bra! Får håpe pusherne holder seg unna, men det gjør de vel, om det blir stuerent nok.

Jeg har en tro på at jo flere som går tur der, jo færre pushere blir det. Så jeg håper at flere tar turen ned til Grønland. Det er veldig dårlig asfalt der nå også så jeg venter på ny :)

Gjest Nickløsheletida

Nå skal delen herfra til Grønland moderniseres. Det skal endelig legges nye vannrør så vi også får godt vann, de gamle er fra 1918 og da må stien fra Eventyrbrua graves opp og derfor blir det nytt der. Veldig fint på tegningen med små bryggerkanter til å sitte på og mullighet til å komme helt ned til elva. Også for meg ;)

''Veldig fint på tegningen med små bryggerkanter til å sitte på og mullighet til å komme helt ned til elva. Også for meg ;)''

Så bra dette høres ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...