Gjest mangler joggebukser Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Hvor finner jeg praktisk og billig joggedress i størrelse XL? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 De fleste treningstøymerker jeg har vært borti går opp til XL og en del også til XXL. 0 Siter
Gjest mangler joggebukser Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Skal du bruke den til trening? Nei jeg skal bruke den når jeg går turer. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 På XXL? Sparkjøp? Cubus? Ironi: Jeg fant ikke treningstøy som passet på XXL da jeg var på mitt feiteste. Størrelsene gikk bare til XL. 0 Siter
frosken Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Ironi: Jeg fant ikke treningstøy som passet på XXL da jeg var på mitt feiteste. Størrelsene gikk bare til XL. G-sport i Storgata i Oslo har usedvanlig godt utvalg av store størrelser i treningstøy. 0 Siter
frosken Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Nei jeg skal bruke den når jeg går turer. Vet at Dorthe fikk tak i noen fleecebukser nettopp som var ekstremt billige. Om du ikke trenger spesielt god kvalitet, så kune kanskje det være et alternativ. Til turgåing kan også langrennsbukser fungere bra, så hvis du følger med på salg av langrennsklær, så kan det hende du kan gjøre et kupp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Salg på twentyfour.no. Reklame her på dol i fjor og så en jakke cathlin kjøpte og tittet innom der for å handle billig treningstøy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.