Gjest prust Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Nå er jeg hekta på serien Broen! Så tilfeldigvis 2. episode på TV, og har sett episode 5 og 6. Så nr 3 og nr 4 på nett-TV i går. De to første var fjernet (bare tilgjengelig en måned etter den er sendt). Er det likevel noen mulighet for å få sett den første episoden på en eller annen måte? Hadde vært litt gøy å se hvordan det begynte. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Den er utgitt på DVD:-) Er den det, allerede? Men jeg tenkte vel helst på nettet da - det er jo bare episode 1 jeg mangler.... Må tenke på det da! 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Er den det, allerede? Men jeg tenkte vel helst på nettet da - det er jo bare episode 1 jeg mangler.... Må tenke på det da! Jepp, allerede - jeg ble litt overrasket selv, trodde ikke de kom ut før serien var sent ferdig. Det endte selvfølgelig opp med at jeg ikke klarte å vente, og så alle episodene i løpet av en helg, og følger ikke med på mandager lenger... (det er 2 uker siden vi fikk DVD'en)... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jepp, allerede - jeg ble litt overrasket selv, trodde ikke de kom ut før serien var sent ferdig. Det endte selvfølgelig opp med at jeg ikke klarte å vente, og så alle episodene i løpet av en helg, og følger ikke med på mandager lenger... (det er 2 uker siden vi fikk DVD'en)... Forstår jeg godt. Jeg satt oppe til nesten ett i natt og så de to episodene! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ja er det ikke en flott serie! Jeg er også hekta, og begynte som deg med nett-tv en sen kveld jeg ikke fikk sove - men med episode 1. Er veldig fascinert av Saga Norèn. Hun har Asperger. Jeg vet ikke hvordan du kan få tak i ep. 1 uten å kjøpe DVD dessverre.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ja er det ikke en flott serie! Jeg er også hekta, og begynte som deg med nett-tv en sen kveld jeg ikke fikk sove - men med episode 1. Er veldig fascinert av Saga Norèn. Hun har Asperger. Jeg vet ikke hvordan du kan få tak i ep. 1 uten å kjøpe DVD dessverre.. Jeg er også veldig fascinert av henne! Hun passer så utrolig godt inni alt det jeg har lært av Madeleinemie her :-) Og så er det sider ved henne som jeg ser i min datter. For eksempel det med at hun gjerne vil si alt som er sant, og synes det er vanskelig å sile hva som kan være lurt å si for at ikke andre skal bli lei seg eller såret. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er også hekta! Synes det er en fantastisk serie, enda så redd jeg egentlig blir av å se sånt. Klarer bare ikke la være! Broen og Forbrytelsen MÅ bare sees! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ahh... Ikke så lang tid siden jeg slettet de første episodene fra dekoderen min - ellers kunne jeg ha mekket det til for deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ahh... Ikke så lang tid siden jeg slettet de første episodene fra dekoderen min - ellers kunne jeg ha mekket det til for deg. Æsj - dumt :-( Men takk for tanken! 0 Siter
laban Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ja er det ikke en flott serie! Jeg er også hekta, og begynte som deg med nett-tv en sen kveld jeg ikke fikk sove - men med episode 1. Er veldig fascinert av Saga Norèn. Hun har Asperger. Jeg vet ikke hvordan du kan få tak i ep. 1 uten å kjøpe DVD dessverre.. Manusforfatterne vil ikke bekrefte at hun har Asperger eller gi henne noen annen diagnose. Men alle synsere virker enige om at det er AS som kommer nærmest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.