Gå til innhold

når man har behov for å tømme seg...

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Noen ganger blir jeg destruktiv og har lyst til å bare vrenge sjelen for all den møkk som befinner seg der.

Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte? Annet?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd.

Gjest ambrose
Skrevet

Ei hard treningsøkt hjelper alltid....

Regnet med noen ville si det, ja.. Men kanskje det virkelig hadde hjulpet å ordne seg med en egen søppelbøtte og en post-it-blokk - og rett og slett skrive ned alle sytetanker, møkk osv og kaste oppi der.

Men det høres litt rart ut for meg, må innrømme det.

Skrevet

Regnet med noen ville si det, ja.. Men kanskje det virkelig hadde hjulpet å ordne seg med en egen søppelbøtte og en post-it-blokk - og rett og slett skrive ned alle sytetanker, møkk osv og kaste oppi der.

Det kan faktisk hjelpe å skrive av seg frustrasjon også, så hvorfor ikke prøve?

Gjest ambrose
Skrevet

Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd.

Nei, har lite sansen for det. Men hva ned det jeg skrev til togli nå nettopp - vet du om det er forsøkt før? Er det et dumt forslag?

Gjest ambrose
Skrevet

Det kan faktisk hjelpe å skrive av seg frustrasjon også, så hvorfor ikke prøve?

Det spørs hvor jeg skulle satt den bøtta hen da - ikke kult om noen hadde funnet den..

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte?''

Da er dol søppelbøtta mi :-) De i RL slipper unna.

Skrevet

Det spørs hvor jeg skulle satt den bøtta hen da - ikke kult om noen hadde funnet den..

De har ikke en makuleringsmaskin på jobben? :P Evt skriver du på data og sletter etterpå;)

Gjest doidodame
Skrevet

Man forteller det til drittposen. (Se filmen: Kunsten å tenke negativt.) ;-)

Hva med å skrive?

Man bør i alle fall være forsiktig med å bruke sine venner til dette for ofte, spesielt om det ikke går begge veier.

Gjest ambrose
Skrevet

De har ikke en makuleringsmaskin på jobben? :P Evt skriver du på data og sletter etterpå;)

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Makuleringsmaskin altså. Har til og med en som står nedstøvet hjemme ett eller annet sted :)

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Makuleringsmaskin altså. Har til og med en som står nedstøvet hjemme ett eller annet sted :)

På tide å bruke den igjen ;)

Gjest ambrose
Skrevet

På tide å bruke den igjen ;)

Supert - ser ut som du hjalp meg å komme frem til et godt forslag som kanskje kan funke. Thanks :-)

Skrevet

Supert - ser ut som du hjalp meg å komme frem til et godt forslag som kanskje kan funke. Thanks :-)

Værsågod;)

Gjest doidodama
Skrevet

Var i familieterapi en gang der det ble foreslått å skrive noe og ta med dette til et sted og tenne på det til det brant opp. Gjorde det aldri, men mulig det er befriende.

Gjest ambrose
Skrevet

Var i familieterapi en gang der det ble foreslått å skrive noe og ta med dette til et sted og tenne på det til det brant opp. Gjorde det aldri, men mulig det er befriende.

Interessant :) Hadde vært interessant å høre fra noen som faktisk har prøvd det.

Gjest ambrose
Skrevet

''Hva gjør dere for å bli kvitt denne møkka? Lar det gå utover andre eller bruke andre som søppelbøtte?''

Da er dol søppelbøtta mi :-) De i RL slipper unna.

:-)

Skrevet

Putt en papirpose oppi bøtta, eller la papirposen være søppelbøtta (symbolsk). Skriv gjerne "Søppel" på den.

Når du er ferdig, tenner du på dposen med innhold. Og forestiller deg at det som er igjen av vonde følelser forsvinner med røyken.

Har ikke prøvd dette selv altså. Jeg er introvert og har ikke behov for å tømme meg.

Skrevet

Jeg pleier å skrive det ned i en sånn fin skrivebok med harde permer. -også kan den tas fram noen år etterpå, og da bare rister man på hodet av det...

Gjest doidodama
Skrevet

Interessant :) Hadde vært interessant å høre fra noen som faktisk har prøvd det.

Just do it! Kombiner med løpetur. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...