Gå til innhold

når man har behov for å tømme seg...

Anbefalte innlegg

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Da gråter jeg en elv...og etterpå føles det mye bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest flere synpunkter
Skrevet

Om en ikke har stor sans for bruk av prostituerte for andre tømmebehov, bør en følge toglis gode råd.

Ha ha ha...du har skikkelig kul og frekk humor noen ganger! :-). Får bedre og bedre inntrykk av deg. :-). Sikker på at du ikke er litt "psyk" selv innimellom også...i såfall mener jeg det positivt!

Gjest Høstløv
Skrevet

Du kan sette deg ned og skrive et brev til deg selv, det er også en form for terapi.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg pleier å skrive det ned i en sånn fin skrivebok med harde permer. -også kan den tas fram noen år etterpå, og da bare rister man på hodet av det...

Ja, det var egentlig noe sånt jeg også tenkte på. Jeg tror det har bedre effekt, for på den måten kan man også gi seg selv en slags feedback.

Men hvor oppbevarer du denne boka for at ingen skal finne den?

Skrevet

Ja, det var egentlig noe sånt jeg også tenkte på. Jeg tror det har bedre effekt, for på den måten kan man også gi seg selv en slags feedback.

Men hvor oppbevarer du denne boka for at ingen skal finne den?

den står i bokhylla ved senga mi eller i nattbordskuffen. Ingen som snoker her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...