Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Så herlig! Følelsen av å eie sin egen bolig er en deilig følelse! ) Gratulerer så masse! Ja, ikke sant :-) Takk 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Hyggelig. Alt blir lettere når sånt er i orden. Ja, gjett om! Takk til deg også 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Stor dag, gratulerer så masse! Gjetter at du driver og innreder alle rommene i hodet nå, det gjorde i allefall jeg 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Stor dag, gratulerer så masse! Gjetter at du driver og innreder alle rommene i hodet nå, det gjorde i allefall jeg Det begynner å gå opp for meg nå, vi får leiligheten først på onsdag - men jeg regner med at jeg er ferdig med innredningen som du sier innen den tid :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Det begynner å gå opp for meg nå, vi får leiligheten først på onsdag - men jeg regner med at jeg er ferdig med innredningen som du sier innen den tid :-) Innen onsdag har du ominnredet mange ganger! ) 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Innen onsdag har du ominnredet mange ganger! ) He,he, ja det skal du ikke se bort fra nei ;-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 He,he, ja det skal du ikke se bort fra nei ;-) Det er morsomt! Hvordan møblerer du, bare "i hodet", på papir eller hva? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 Gratulerer! Må være en utrolig herlig følelse! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.