Gå til innhold

Mobilen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gamle SE har ligget påkoblet nett i et døgn fant jeg ut... Kan jeg vente meg hundre tusen i regning nå..? Jeg skulle logge inn på Norsk tipping i går og har sånn id ting hvor man bekrefter med telefon. Og så ble den liggende etterpå.

Skrevet

Jeg tror bare man betaler for datamengden man sender eller mottar, ikke for tiden man er påkoblet. Jeg logger nesten aldri av.

Skrevet

Som regel betaler man for datamengde, ikke tid.

Det er også vanlig at operatørene har en makspris per døgn.

Er du i utlandet blir det derimot en annen sak. Der har teleoperatørene funnet seg en melkeku.

mvh

Skrevet

Det pleier å være en maksbegrensning på hvor mye du må betale for en dags forbruk. For min del er det 20 kroner.

Skrevet

Som regel betaler man for datamengde, ikke tid.

Det er også vanlig at operatørene har en makspris per døgn.

Er du i utlandet blir det derimot en annen sak. Der har teleoperatørene funnet seg en melkeku.

mvh

Ahhhh *lettelse* Takk. Møkkamaskinen slår seg alltid av ellers.. nekter meg å ringe..ringer ikke.. henger seg opp og skrur seg av i hytt og pine.

Men å ligge på nett et døgn er liksom helt greit. *Hmf* Jeg tror den hater meg..

Skrevet

Det pleier å være en maksbegrensning på hvor mye du må betale for en dags forbruk. For min del er det 20 kroner.

Takk!

Skrevet

Ahhhh *lettelse* Takk. Møkkamaskinen slår seg alltid av ellers.. nekter meg å ringe..ringer ikke.. henger seg opp og skrur seg av i hytt og pine.

Men å ligge på nett et døgn er liksom helt greit. *Hmf* Jeg tror den hater meg..

Hatet er kanskje gjensidig.

:-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...