Gjest Happydayss Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Det gjør jeg. Den beste tiden på året. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Ja, endelig begynner det å bli behagelig å gå ute igjen Og så nærmer det seg jo sommer!! 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Jeg hater våren! Det ubehagelige, fæle vårlyset som skinner en rett i fleisen både ute og inne. Små nebbete skapninger med vinger som ikke tar til vettet og bruker dem, men istedet kvitrer og piper på autorepeat klokken 5 om morgenen. Slaps og gjørme. 17 mai (hurra). 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Ja, jeg elsker våren! Da er tiden til neste vinter nesten uendelig lang :-) Elsker å holde på ute i hagen. Og jeg liker fuglekvitter :-) 0 Siter
Gjest Tanta Anna Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Jeg elsker alle våre flotte årstider. Jeg har bodd mye i utlandet og 25 grader på julaften var bare sørgelig :-) Våren er vakker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.