Gå til innhold

Det er for dyrt!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

En brus og en popcorn til hver. Jeg er ikke Jesus... heheehhehehe... Kikka på sånne toffinposer vet du, de kosta 40 kroner stykket. Jeg tror kinoen vår er grådig. Og det er merkelig for det er godt besøk der.

Kanskje jeg er gammel... skal se jeg snart sitter og okker over kaffeprisene og! :0D

''Kanskje jeg er gammel... skal se jeg snart sitter og okker over kaffeprisene og! :0D''

Vi satt og okka litt over det i dag da vi og hele svigersslekta var på kafe. Eller, jeg sa ikke så mye, så jeg er fremdeles ung! ;o)

Fortsetter under...

Jeg er så gammel at jeg syns film gjør seg best på kino. Men kjenner at jeg irriterer meg over at det ikke lenger er forskjell i pris på barn- og voksenbillett :-/

Vesla og jeg var også på kino i dag og betalte ikke for blilletten siden sønn / storebror medvirker i en liten rolle :-P. Det er _ikke_ hans karriere altså, kun en tilfeldighet, men akk så stolt jeg blei over å se han i filmen og navnet hans på rulleteksten, *snufs*.

Wow så morro! Hva slags film?

Jeg synes ikke det å se film på TV på noen måte kan sammenlignes med å se film på kino, dog litt avhengig av type film. Film er uansett best på kino, å se god film på kino er en stor opplevelse.

Å kjøpe popcorn, brus og godteri på kino er rådyrt, billettprisene synes jeg kan forsvares.

*liker*

Persille1365381127

Hehe.

Ca. en hundrelapp pr. billett og 75 kr. for brus og popcorn, ja det tror jeg nok stemmer med priser her i hovedstaden også.

Jeg er ikke gjerrig, men jeg nekter å betale så mye for sånt, så vi går heller på matbutikken og handler med oss sånt først.

Kaffeprisene ja? Duh, det koster jo rundt 30 kr. for en pose 250 g. filtermalt Friele når det ikke er tilbud, jeg synes det er litt dyrt jeg, hehe. Kjøper når det er på tilbud jeg. :)

Kaffe er ferskvare :)

120 kroner for en kg kaffe i utsalgspris er BILLIG, vi tar omtrent 350 kroner kiloen (70-90 kr for 250 gram) - og det er kvalitetsvare.

Jeg er så gammel at jeg syns film gjør seg best på kino. Men kjenner at jeg irriterer meg over at det ikke lenger er forskjell i pris på barn- og voksenbillett :-/

Vesla og jeg var også på kino i dag og betalte ikke for blilletten siden sønn / storebror medvirker i en liten rolle :-P. Det er _ikke_ hans karriere altså, kun en tilfeldighet, men akk så stolt jeg blei over å se han i filmen og navnet hans på rulleteksten, *snufs*.

''Men kjenner at jeg irriterer meg over at det ikke lenger er forskjell i pris på barn- og voksenbillett ''

Her hvor vi bor er det forskjell på barnebillett og voksenbillett, i hvert fall.

Annonse

En brus og en popcorn til hver. Jeg er ikke Jesus... heheehhehehe... Kikka på sånne toffinposer vet du, de kosta 40 kroner stykket. Jeg tror kinoen vår er grådig. Og det er merkelig for det er godt besøk der.

Kanskje jeg er gammel... skal se jeg snart sitter og okker over kaffeprisene og! :0D

Hvis jeg får til, så kjøper jeg brus og godt på Rema før vi drar til kinoen...

''Men kjenner at jeg irriterer meg over at det ikke lenger er forskjell i pris på barn- og voksenbillett ''

Her hvor vi bor er det forskjell på barnebillett og voksenbillett, i hvert fall.

''Her hvor vi bor er det forskjell på barnebillett og voksenbillett, i hvert fall.''

På samme forestilling? Eller er det sånn at barnefilmene koster en femmer eller en tier mindre enn voksenfilmene? Sistnevnte har muligens vært tilfelle her, men det har aldri vært prisforskjeller på samme forestilling.

''Her hvor vi bor er det forskjell på barnebillett og voksenbillett, i hvert fall.''

Det er det her også, men ikke mer enn 10-20 kroner i forskjell.

På samme forestilling? Eller er det sånn at barnefilmene koster en femmer eller en tier mindre enn voksenfilmene? Sistnevnte har muligens vært tilfelle her, men det har aldri vært prisforskjeller på samme forestilling.

Her er det forskjell på samme forestillingene. men 10-20 kroner pr billett. Sist vi var på kino betalte jeg så vidt jeg husker 65 for billett til gutta og 85 til meg.

Jeg synes ikke det å se film på TV på noen måte kan sammenlignes med å se film på kino, dog litt avhengig av type film. Film er uansett best på kino, å se god film på kino er en stor opplevelse.

Å kjøpe popcorn, brus og godteri på kino er rådyrt, billettprisene synes jeg kan forsvares.

enig

Annonse

Ja, det forskjell i pris på barnebillett og voksenbillett på samme filmen.

Gjest annlovinda

her er det hele 10 kr. billigere for en barnebillet på en vanlig film - og hele 20 kr billigere for en barnebillet på 3d film. På samme forestilling

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...