Gå til innhold

Mac, trådløst, problemer!

Anbefalte innlegg

Gjest Hva er dette daa?

Jeg har en imac stasjonær, når jeg åpner finder ser jeg at det står: DELT: og så navnet på min bærbare mac + det jeg synes er så rart "OLA OLSEN`s MACBOOK". Jeg kjenner ingen ola olsen!! Nettverket mitt er selvsagt låst, hvorfor ser jeg ola`s pc, hvordan i herrens hellige dager får jeg det der bort? Er han inne på min pc eller noe slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376618-mac-tr%C3%A5dl%C3%B8st-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hva er dette daa?

Men selv om ditt nettverk er låst så får du opp navnene på nettverkene i området, i alle fall gjør man det på en pc.

Ja selvsagt men det er ikek nettverkene, det er jo pcene :-S Er det jeg ikke fatter. Lars Larsens HP liksom? Og Jan Jansens Macbook pro??

:-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...