Gjest Hva er dette daa? Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har en imac stasjonær, når jeg åpner finder ser jeg at det står: DELT: og så navnet på min bærbare mac + det jeg synes er så rart "OLA OLSEN`s MACBOOK". Jeg kjenner ingen ola olsen!! Nettverket mitt er selvsagt låst, hvorfor ser jeg ola`s pc, hvordan i herrens hellige dager får jeg det der bort? Er han inne på min pc eller noe slikt? 0 Siter
Gjest Hva er dette daa? Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Ingen som har peil på dette? Nå i kveld er det en enda et nytt navn som står der, :-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Ingen som har peil på dette? Nå i kveld er det en enda et nytt navn som står der, :-/ Det er ikke naboenes nettverk da? På pc får man i alle fall opp alle nettverkene maskina finner, selv om de er låst. 0 Siter
Gjest Hva er dette daa? Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Det er ikke naboenes nettverk da? På pc får man i alle fall opp alle nettverkene maskina finner, selv om de er låst. Nei, det står feks, "Jan Jansens HP" eller "Lars Larsens Macbook Pro" :-/ Mitt nettverk er låst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Nei, det står feks, "Jan Jansens HP" eller "Lars Larsens Macbook Pro" :-/ Mitt nettverk er låst. Men selv om ditt nettverk er låst så får du opp navnene på nettverkene i området, i alle fall gjør man det på en pc. 0 Siter
Gjest Hva er dette daa? Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Men selv om ditt nettverk er låst så får du opp navnene på nettverkene i området, i alle fall gjør man det på en pc. Ja selvsagt men det er ikek nettverkene, det er jo pcene :-S Er det jeg ikke fatter. Lars Larsens HP liksom? Og Jan Jansens Macbook pro?? :-/ 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Help? Jeg vet ikke, kan du forhøre deg hos en forhandler kanskje? 0 Siter
Gjest Hva er dette daa? Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Jeg vet ikke, kan du forhøre deg hos en forhandler kanskje? Hadde håpet å slippe det men må vel det ja :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.