Gå til innhold

Takknemlige innvandrere...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest duken

Forferdelig sak, men jeg synes det stod at gjerningsmennene var lettere psykisk utviklingshemmet, altså ikke "vanlig norsk ungdom" .

Men helt grusomt uansett, og jeg håper alle som torturerer og dreper mennesker får den straffen de fortjener, enten de er psykisk utviklingshemmede, innvandrere, eller såkalt etnisk norske.

Forferdelig sak, men jeg synes det stod at gjerningsmennene var lettere psykisk utviklingshemmet, altså ikke "vanlig norsk ungdom" .

Men helt grusomt uansett, og jeg håper alle som torturerer og dreper mennesker får den straffen de fortjener, enten de er psykisk utviklingshemmede, innvandrere, eller såkalt etnisk norske.

''Forferdelig sak, men jeg synes det stod at gjerningsmennene var lettere psykisk utviklingshemmet, altså ikke "vanlig norsk ungdom" .''

Vel, de "innvandrerne" som gjorde dette var nok ikke helt gode, de heller. De blir likevel hengt ut som "innvandrere".

Poenget forblir dog at det ikke er hvorvidt de er norske/svenske/ugandiske/argentinske som er poenget, men hva de (som individer) har gjort.

Med vennlig hilsen

Annonse

trollemor;o)

''Forferdelig sak, men jeg synes det stod at gjerningsmennene var lettere psykisk utviklingshemmet, altså ikke "vanlig norsk ungdom" .''

Vel, de "innvandrerne" som gjorde dette var nok ikke helt gode, de heller. De blir likevel hengt ut som "innvandrere".

Poenget forblir dog at det ikke er hvorvidt de er norske/svenske/ugandiske/argentinske som er poenget, men hva de (som individer) har gjort.

Med vennlig hilsen

Hjertens enig!!!

Fordi vi ikke har sluppet disse nordmennene inn i landet vårt, reddet dem fra krig og elendighet, gitt dem muligheter for et godt liv.

Nei, og det at de ikke har vært utsatt for krig gjør det enda mer uforståelig og horribelt når de opptrer i gjenger. De har overhodet ingen unnskyldning.

petter smart

Nei, og det at de ikke har vært utsatt for krig gjør det enda mer uforståelig og horribelt når de opptrer i gjenger. De har overhodet ingen unnskyldning.

Helt enig, og disse bør også tas tak i. Men det var ikke dem vi snakket om nå.

Helt enig, og disse bør også tas tak i. Men det var ikke dem vi snakket om nå.

Vel, det ville da vært mer naturlig å ta fatt i "folk i gjenger", i stedet for å stigmatisere "innvandrere" generelt, og fremstille det som om de er en spesiell type mennesker som skal gå rundt å være takknemlige.

Det skal behandles som alle andre, og ikke fremstilles som "veldedighetsprosjekter". Grunnen til at de ikke skal bryte loven er at de skal opptre som alle andre, og ikke fordi de skal være spesielt takknemlige.

Vel, det ville da vært mer naturlig å ta fatt i "folk i gjenger", i stedet for å stigmatisere "innvandrere" generelt, og fremstille det som om de er en spesiell type mennesker som skal gå rundt å være takknemlige.

Det skal behandles som alle andre, og ikke fremstilles som "veldedighetsprosjekter". Grunnen til at de ikke skal bryte loven er at de skal opptre som alle andre, og ikke fordi de skal være spesielt takknemlige.

''Det skal behandles som alle andre, og ikke fremstilles som "veldedighetsprosjekter". Grunnen til at de ikke skal bryte loven er at de skal opptre som alle andre, og ikke fordi de skal være spesielt takknemlige.''

Amen! Det gjelder for ordens skyld selvfølgelig også etnisk norske, diagnose eller ei.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...