Gjest Nysingel kvinne Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har vært singel i 2 måneder nå, og er veldig klar på at dette ikke er noe jeg ønsker skal bli en permanent ordning. Derfor har jeg nå hivd meg ut på "markedet", har laget meg profil på møteplassen, men ikke betalt noe ennå. Hadde litt lyst til å kjenne på hva jeg egentlig syns om dette. Føles litt guffent kjenner jeg. Er ikke vant til dette. Men skal man treffe noen, må man jo "get in the game". Det jeg lurer på er om noen her inne er godt kjent med dette nettstedet....? Har det egentlig noen hensikt å være der, hvis man ikke betaler, dersom man har til hensikt å faktisk få noe konkret ut av det hele...? Jeg sendte idag ett såkallt kompliment til en mann som virket veldig interessant, men han kan kanskje ikke se det engang, eller svare på det, siden jeg ikke er VIP...? Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376807-m%C3%B8teplassenno/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.