Gå til innhold

Har du flydd FRA Krakow?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er Johannes Paul II flyplass. Jeg skal komme tre timer før avgang slik at jeg kan orientere meg. :)

Ja gjør det for du må sjekke inn en god time før tror jeg det er. Jeg liker selv å ha god tid så jeg slipper kø og stress. Er du usikker så bare spør du men det er lett å orientere seg. Gled deg masse det er fantastisk sted, byen altså :-)

Ja det er Johannes Paul II flyplass. Jeg skal komme tre timer før avgang slik at jeg kan orientere meg. :)

''Jeg skal komme tre timer før avgang slik at jeg kan orientere meg. :)''

Da har du _god_ tid, det går nok strålende! Jeg fløy fra samme flyplass for noen år siden, veldig oversiktlig og greit.

Nyt byen, den er flott :-)

Annonse

Gjest Vipsom

Ja gjør det for du må sjekke inn en god time før tror jeg det er. Jeg liker selv å ha god tid så jeg slipper kø og stress. Er du usikker så bare spør du men det er lett å orientere seg. Gled deg masse det er fantastisk sted, byen altså :-)

Gleder meg ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...