Gjest godt voksen kvinne Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 ...annet enn hormonbehandlinger, som jeg ikke ønsker å ta (er uansett ikke SÅ ille plaget). Lurer bare på om andre voksne kvinner her har noen tips. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 13. mars 2012 Skrevet 13. mars 2012 Trisekvens ! brukte det i 16 år ...så sluttet min vennenne det samme gjorde jeg og alt funket veldig bra:0) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har ikke kommet så langt selv enda, men kjenner jo noen... Flere jeg vet av har fått hjelp av homeopati og/eller akupunktur. Noen får hjelp av soyapreparater som Femarell (tidligere Tofupill). Lykke til 0 Siter
Gjest Nesten uten hetetokter Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har god erfaring med å spise slik at jeg holder blodsukkeret jevnt. Den kan holde hardt noen ganger å styre unna sjokolade osv., men jeg er overbevist om at det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.