Gå til innhold

Venter på en telefon i dag

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

og greier ikke komme i gang med noe som helst. Annet enn å vente på at telefonen skal ringe. Ikke er det bombesikkert at den ringer i dag heller, men sannsynligvis. Hvorfor blir man sittende slik kanskje en hel dag eller to, bare fordi man er redd for å gå glipp av en telefon? Jeg vet jo at jeg hører telefonen og kan svare selv om jeg går tur eller gjør andre ting.

Nesten som man kvier seg for å gå på do...

Flere som er slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377183-venter-p%C3%A5-en-telefon-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

to-barns-mamman

Jeg satt på do - på legens venteværelse når jeg fikk den første av de to viktigste telefonene i hele mitt liv - tildeling av en datter fra Kina :-) Men det gikk greit det også, - men det ble ikke time hos legen den dagen :-) Og det er nå over 11 år siden, men glemmer det altså aldri :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...