Gå til innhold

Dukoral drikkevaksine

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg tok Dukoral drikkevaksine (nr 1 av to doser) onsdag ettermiddag. I går kveld begynte jeg å føle meg kvalm og uggen i magen (mye luft, romling og piping) - kvalmen verst. Sov godt i hele natt, 7 timer som vanlig.

Stod opp i morges, men fant raskt ut at kvalmen satt i fremdeles. Ble hjemme fra jobb. La meg da ungene var godt og sov i nesten tre timer! Var oppe tre timer, og med en gang jeg rørte på meg, kom kvalmen tilbake. Prøvde å legge sammen litt tøy, men orket ikke. La meg igjen, og sov 2 timer.

Kjenner at jeg fint kunne ha sovet mer, men skal ikek legge meg igjen nå. Med en gang jeg reiste meg opp fra senga, kjenner jeg at magen ikke er som vanlig.

Vi kjenner ingen som har magesjau. Kan det være reaksjon på vaksinen? Det står at kvalme kan forekomme sjeldent. Men er det derfor tro? Har ikke kastet opp, men er uggen.

Håper det gir seg snart. Vil det bli på samme måte neste uke når jeg skal ta dose nr to?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377280-dukoral-drikkevaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...