Gå til innhold

Er dette greit?


Gjest xfur

Anbefalte innlegg

''Tror dette er "Münchausen by internet". Vedkommende har mer enn nok problemer, men ikke den typen problemer/symptomer som han fremlegger i innleggene sine.

– frosken''

Er det greit at denne frosken som til tider i stor grad opptrer som "behandler" her inne nå sitter og tror diagnoser på andre her inne? Hun er godt kjent med at Andeby farer på hue og ræva ut herfra om han tar til motmæle mot denne type søppel og det hele sklir ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke greit at Andeby lyver om hva som har blitt skrevet til ham:

''Folk her inne har sagt at jeg kan ødelegge folk bare ved å se på dem.''

Og derved fortsetter i den gamle tralten når folk korrigerer dette.

Andeby har selv et ansvar for hva han skriver her, og for å holde seg innenfor regelverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, "Münchausen by internet" er ingen formell diagnose, kun en betegnelse på hva jeg mener best betegner det Andeby bruker dol til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit at Andeby lyver om hva som har blitt skrevet til ham:

''Folk her inne har sagt at jeg kan ødelegge folk bare ved å se på dem.''

Og derved fortsetter i den gamle tralten når folk korrigerer dette.

Andeby har selv et ansvar for hva han skriver her, og for å holde seg innenfor regelverket.

Spm mitt er stillet til Webmaster. Jeg har ingen interesse av å gå inn i noen diskusjon om Andeby med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, "Münchausen by internet" er ingen formell diagnose, kun en betegnelse på hva jeg mener best betegner det Andeby bruker dol til.

Det er meg revnende likegyldig hva du mener betegner Andeby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Jeg synes ikke det er greit overhodet.

Og jeg synes ikke det er greit at folk drar inn pedofili og barn i tråden. Andeby forholder seg frebilsk til det webmaster har sagt om at dette ikke skal diskuteres, men folk gir seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

For ordens skyld, "Münchausen by internet" er ingen formell diagnose, kun en betegnelse på hva jeg mener best betegner det Andeby bruker dol til.

Jeg reagerer kraftig på at du diagnostiserer Andeby på måten du gjør, spesielt når det i tillegg er "diagnoser" du selv har diktet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit overhodet.

Og jeg synes ikke det er greit at folk drar inn pedofili og barn i tråden. Andeby forholder seg frebilsk til det webmaster har sagt om at dette ikke skal diskuteres, men folk gir seg ikke.

Det kunne vært fristende å skrive: tilgi dem for de vet ikke hva de gjør. Men dessverre vet de det altfor godt. J' mobbere. Rotter seg sammen, klapper hverandre på skuldrene og føler seg sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit overhodet.

Og jeg synes ikke det er greit at folk drar inn pedofili og barn i tråden. Andeby forholder seg frebilsk til det webmaster har sagt om at dette ikke skal diskuteres, men folk gir seg ikke.

Det gjorde faktisk Andeby selv, ved å lyve om hva "folk" hadde skrevet til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Det kunne vært fristende å skrive: tilgi dem for de vet ikke hva de gjør. Men dessverre vet de det altfor godt. J' mobbere. Rotter seg sammen, klapper hverandre på skuldrene og føler seg sterke.

Ja, det er litt lynsjestemning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Det gjorde faktisk Andeby selv, ved å lyve om hva "folk" hadde skrevet til ham.

Har du lest alt som er skrevet på dol? Kanskje har en person skrevet til ham at blikket hans kan ødelegge folk. Det finnes mange tullinger her inne, som skriver det utroligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gudbedre.

Legg vekk mobbefaktene dine.

Skal du ta opp dette, så gjør det ordentlig. Det jeg skriver er fakta, og kan lett verifiseres ved å lese i de respektive trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest alt som er skrevet på dol? Kanskje har en person skrevet til ham at blikket hans kan ødelegge folk. Det finnes mange tullinger her inne, som skriver det utroligste.

Jeg har trolig lest det som folk har skrevet til ham, ja. Har du?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg har trolig lest det som folk har skrevet til ham, ja. Har du?

Med vennlig hilsen

Jeg har lest mye av det, ja. Men jeg bor ikke på dol, og får så langt fra med meg alt, spesielt når tråder slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg vekk mobbefaktene dine.

Skal du ta opp dette, så gjør det ordentlig. Det jeg skriver er fakta, og kan lett verifiseres ved å lese i de respektive trådene.

Drit i å lage kvalme i min tråd som er et spm til webmaster og ikke en tråd opprettet som med tanke på æ være en arena hvor du skal bruse med fjærene. På forhånd takk!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye av det, ja. Men jeg bor ikke på dol, og får så langt fra med meg alt, spesielt når tråder slettes.

Vel, det ble påstått veldig mange ganger at det var helt OK for ham som pedofil å jobbe i en barnehage, selv om han var seksuelt tiltrukket ungene der, fordi han mente de ikke la merke til "siklingen".

Ørten personer påpekte at unger selvsagt skal få slippe å ha voksne pedofile som "silkler" etter dem når de er i barnehagen, og at dette kunne være ødeleggende.

Ut av disse to har A altså konkludert med at "han ødelegger folk ved å se på dem" - hvilket selvsagt ingen har påstått.

Hvorvidt A skriver slikt for å trolle eller fordi det er en slags vrangforestilling han lider av, skal gå usagt.

Det er dog forklaringen på hvorfor påstanden i hovedinnlegget i tråden altså egentlig omhandler pedofili.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å lage kvalme i min tråd som er et spm til webmaster og ikke en tråd opprettet som med tanke på æ være en arena hvor du skal bruse med fjærene. På forhånd takk!

Vennlig hilsen

Du svarer meg av egen fri vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...